Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 444 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tofflor Tack - Ej medlem längre | 2008-10-31 23:27 | |
![]() | Var är svenskan? Bushund har tagit tidningen och gömt sig. Martinin och pipan skapar en dimma i huvet och transplanterar sig till det omgivna rummet. Man börjar bli lite väck alltså, på nysvenska. Biblioteket med släktvapnen och kärlekstunneln, min farfars flyktväg undan turkarna, där avel skett med mången piga, är barrikaderad. Hunden tror inte att jag är dess ägare, utan vaktar en imaginär husse, möjligtvis nån gammal vålnad. Jag vågar ialla fall inte gå ut. Här sitter man utan dödsrunorna i elfenbenstornet. Försöker vara positiv ändå, men svårt att börja likvakan utan runor och teaterblod. alltid ska traditionerna förstöras av nåt litet lurvigt djur. | |
| Spelanu | 2008-10-31 23:45 | |
![]() | Va??????????? | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-10-31 23:47 | |
![]() | svenskan? var är ryskan? | |
| Tofflor Tack - Ej medlem längre | 2008-10-31 23:49 | |
![]() | Spela nu - frågetecknen formerar sig till en rad med spikar i kistan som sänker ner din intelligensnivå i samhallbassängen. Är du ockå adlig eller? | |
| delfinus | 2008-10-31 23:55 | |
![]() | Jag tycker att du ska ta spikarna till solvalla och förbättra din ekonomi... c") | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-10-31 23:57 | |
![]() | var är brudarna? | |
| Tofflor Tack - Ej medlem längre | 2008-11-01 00:02 | |
![]() | betamaxx, du har ett frejdigt byggarbetarspråk. | |
| mrperfect | 2008-11-01 00:23 | |
![]() | Ordna nu till att höstens löv blir ihopkrattade. Finns ingen rättvisa i denna världen, skall inte finnas. Jag låter måla om taket och tanka bilen. Imorgon skall jaktslottet besiktigas och båten tas upp. lite sent, men ändå. Nu kan rådjuren komma, jag vill ta in ved för att hålla värmen , det sprakar så hemtrevligt om braskaminen då man eldar med kådrik brasved, det var det som växte i markerna, men det finns även björk. Så sant som det är sagt, ingen höst utan sol och snö om vartannat, undrar om golfbanan kommer att ha skidspår även denna vinter. Vad var det till middag? Kalkonbröstfilet? Då skall man kunna ha en potatisgratin. Grönsaker? Får se vad handlar´n har i morgon. Nu går tåget igen, det var visst något frl förra veckan sades det mig. Kanske därför det var trafikkaos igår. Jordkällaren måste tätas så inte potatisen fryser. Gäststugan får vara som den är, inga gäster kommer förrän våren. Taken måste underhållas, tjäran väntar. man får passa på då det inte regnar. Där går en älg, de samlas för vintern i flockar och kan bli upp till 50 djur extrema vintrar. Nu slår bordsuret, dags att sova , godnatt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-01 00:24 | |
![]() | Hjärtat, redan ditt nick avslöjade dig. Tänk så väl vi känner varann vid det här laget. | |
| Tofflor Tack - Ej medlem längre | 2008-11-01 00:29 | |
![]() | Tant Sylvia blandar ihop mig med min sk vän från Stockholm, den möjligtvis verbala men opålitliga och trista lilla slampan. skål från värmland. | |
| mrperfect | 2008-11-01 00:34 | |
![]() | Toffelhjälte tack: Det är förvillande likt några onämnbara figurer som figurerar ( vad annars ) i forum. Jag håller mig för god att delta i detektivarbete, möjligen kan vi hyra in Pettersson för arbetet, en redig karl som har ny traktorgrävare. Jag vet dock ej vilken erfarenhet han har av att gräva i folks medvetna, där gör sig nog Dr Björck bättre. För sent att ringa nu, vi kan ringa i morgon. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-01 00:46 | |
![]() | "Opålitliga?" Låter som om också du blandar ihop mig med någon. | |
| Tofflor Tack - Ej medlem längre | 2008-11-01 00:54 | |
![]() | hm, dyslexi och narcissism, 2-in-1. läs om, läs rätt, zzzz... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-01 01:01 | |
![]() | Jag är så van att bli kallad "slampa" av dig att jag förutsatte att det var mig du menade. | |