Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 446 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2008-11-02 10:36 | |
![]() | Värsta buset? Hej hej, skulle vi inte alla behöva lite kul läsning såhär i höstmörkret? Jag skulle iallafall vilja höra om det värsta, roligaste, busigaste sprattet ni utsatt någon för eller blivit utsatt för själv! | |
| Intet | 2008-11-02 11:53 | |
![]() | En gång så la jag och mina kompisar en ål i mcdonalds toalett, det va roligt. :D | |
| Raggsocka_ | 2008-11-02 12:00 | |
![]() | Stackars ål =) | |
| Intet | 2008-11-02 12:02 | |
![]() | Den va ju död såklart. :) | |
| Tess 08 | 2008-11-02 12:13 | |
![]() | Jobbade natt på ett äldreboende. I ett rum låg en dam som inte kunde prata, men var "klar och redigt" för det. Hon hade lagt sig (som i princip alla andra) när jag kom och sedan hade jag hjälp av en kille på en annan avdelning när vi skulle vända och byta på en tung boende. Detta var en höst och det var tok-mörkt ute och eftersom alla ska sova är det ganska mörkt i korridoren också. Jag ska gå och kika in på denne dam och SKRIKER HÖGT och blir skitskrämd då det är något i vägen, när jag öppnat dörren.... En madrass ramlar över mig och jag hör hur min arbetskompis OCH damen tokgarvar och damen kiknar flertalet gånger under kvällen... Min jobbarkompis hade alltså klämt fast en madrass i dörröppningen som då ramlade när man öppnade dörren. Damen i rummet var naturligtvis med på det hela... | |
| Aelwa | 2008-11-02 20:43 | |
![]() | Tess08, haha jag hade dött. | |
| mrperfect | 2008-11-03 01:07 | |
![]() | 10 år gammal, kommer hem från skolan, mamma står i köket, diskmaskinen i gång ( för ett jäää.. liv ), spolar handen i iskallt vatten på muggen, smyfer ut i köket och lägger handen på vänster fot utstötande: " bäääh " , hon klättrade ner från taklampan efter tre timmar | |