Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 444 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakarineli | 2008-11-02 13:05 | |
![]() | Spökruta! Någon mer än jag som kan skymta en liten ruta en bit upp till höger just i ögonblicket som spelplanen kommer upp? Ser ut att vara ett foto, men det är borta på ett ögonblick så det är omöjligt att se! Är det så att det är motspelarens foto som blixtrar till eller vad är detta? | |
| DennisPlz | 2008-11-02 13:08 | |
![]() | Det är ett påskägg som Odin lagt in. Om du kan se lösenordet som är maskerat i rutan (titta noga), så vinner du ett pris. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-02 13:36 | |
![]() | Ett påskägg i november. Det går ju inte. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-02 13:39 | |
![]() | Ser ingen spökruta...Du bara inbillar dej annakarineli! | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-11-02 13:41 | |
![]() | Gariam: Påskägg = term för dolda budskap i filmer, spel och litteratur. Det finns en fantastisk sida: www.eeggs.com | |
| DennisPlz | 2008-11-02 13:41 | |
![]() | Gariam, påskägg i IT-sammanhang förekommer året runt :) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-02 13:46 | |
![]() | Aha :) | |
| Nunnelunan | 2008-11-02 13:46 | |
![]() | Tryck PrtSc då rutan kommer upp, så kan du klistra in och sedan sitta i lugn och ro och spana efter? Ja, vad det nu var. | |
| annakarineli | 2008-11-02 14:03 | |
![]() | Nunnelnunnan: det hinner jag nog knappast! Detta går på ett ögonblick! Men är det ingen annan än jag som sett att där är något? | |
| gnill | 2008-11-02 14:18 | |
![]() | annakareneli, folk tror jag är tokig men jag spökser även när folk testar ett lägg och sen klickar på rensa, jag ser inte vad de lägger (såklart) men jag ser att det flimrar till på spelplanen på det ställe där de testat. Jag vet inte om jag ser det varje gång, jag skulle gissa att motståndare gör så oftare än vad jag ser , men det handlar ju också om ifall jag råkar titta just där på spelplanen just när de gör det. Omöjligt kanske nån säger, men jag ser det... försökte ta upp det här en gång men ingen fattade vad jag menade. Det kanske bara är du och jag som är betapet-synska...? Jag har inte sett det foto du menar, men har du sett det jag menar? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-11-02 14:21 | |
![]() | gnill: hihi. Om du var med i Heroes så skulle du ha den absolut lamaste förmågan av alla. =) | |
| DennisPlz | 2008-11-02 14:22 | |
![]() | Hjärnspöken är inte begränsade till någon speciell del av livet, de finns överallt. Betapet är inget undantag. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-11-02 14:25 | |
![]() | Från Heroes Wiki (heroeswiki.com): Gnill is an evolved human with the ability to see words that _almost_ were laid out by the scrabble opponent... *asflabb* | |
| gnill | 2008-11-02 15:26 | |
![]() | vem vet, det kanske blir en superkraften som räddar jorden när de onda tagit över och allt hänger på att gnill vinner en betapetmatch... | |
| annakarineli | 2008-11-02 15:27 | |
![]() | gnill: nej jag ser inte nåt sånt men överväger om jag ska tro på DennizPlz förklaring om påskägg -det är inget jag hört talas om, men låter ju inte orimligt att någon skojar till det lite, men det vore ju ändå skoj att höra om någon mer ser detta. Ser du det med DennisPlz om det är så att du vet vad jag talar om? | |
| annakarineli | 2008-11-02 15:35 | |
![]() | gnill: Nu såg jag vem du är! Ditt namn var så bekant! :o) Fortsätt ett fantastiskt arbete! | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-11-02 16:43 | |
![]() | gnill =) | |
| DennisPlz | 2008-11-02 16:45 | |
![]() | Betapet är fullt av påskägg. För det otränade ögat är det en helt oskyldig, familjevänlig sajt men vid närmare granskning så är jag inte lika säker... Ta laddningsbilden före ett spel, t ex: i35.tinypic.com/10wv18n.j pg Det gäller bara att veta efter vad och hur man ska leta. I det här fallet krävdes ett gigantiskt ANN, en pensionerad och LSD-påverkad frireligiös professor i konstvetenskap och bildanalys för att hitta det slugt dolda budskapet. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-11-02 16:50 | |
![]() | Dennis: Hew hew hew =) | |
| Nunnelunan | 2008-11-02 16:53 | |
![]() | Oh, jag blir rädd. Är det inte Stjärnbaneret man skymtar i bakgrunden? | |