Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nekola | 2008-11-10 11:30 | |
![]() | Uppkörning!!! Hej på er! Nästa vecka är det dags för uppkörning, kan inte ens beskriva hur nervös jag är med ord haha. Jag menar redan nu, hur är jag då på uppkörningsdagen? Som ett nervvrak säkert=) Tack gode gud så är det kl 09.00 så det är nog inte så överdrivet mycket trafik ute och jag behöver inte gå hela dagen och tänka. Någon som har lite tips på vad man ska tänka på? Förutom att försöka tänka bort nervositeten då=) | |
| nekola | 2008-11-10 11:32 | |
![]() | Haha hoppsan nu var mamma fortfarande inloggad =) Trodde ju dock jag var inloggad på min.. Menmen ronja11 är det som skriver egentligen=) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-11-10 11:32 | |
![]() | Inte annat än om du blir kuggad så är du inte redo för trafiken på egen hand så hur det än går så är det bra! | |
| emmylicious | 2008-11-10 11:36 | |
![]() | Jag hade uppkörning för drygt en månad sen och jag är en person som brukar kunna bli riktigt, riktigt nervös. Inför halkbanan stod jag och skakade mest, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen för att jag var så nervös. Därför blev jag så förvånad när jag inte kände mig särskilt nervös inför uppkörningen. Visst, det pirrade lite i magen medan jag väntade på Vägverket och medan jag gjorde säkerhetskontrollen (fick belysning). Men när jag väl satte mig bakom ratten så försvann nervositeten, allt fokus hamnade på att köra bil då. Skit i hur nervös du är innan uppkörningen :) Det är när du sitter bakom ratten som du ska fokusera och FRÅGA om det är något du är osäker på, vart du ska svänga t. ex. Dom är bara människor. | |
| emmylicious | 2008-11-10 11:38 | |
![]() | Behöver jag nämna att jag klarade det? ;) | |
| ronja11 | 2008-11-10 13:40 | |
![]() | Haha nej klart du klarade det=) Ja jag hoppas och tror med att jag kommer ha mitt fokus på att köra bra när jag väl sitter där bakom ratten=) Nu vill jag bara få det gjort. Men finns lite smått och gott jag vill öva på först =) | |
| sanns88 - Ej medlem längre | 2008-11-10 13:47 | |
![]() | När jag skulle ha uppkörning så var man ju såklart nervös, men när jag väl satt baki ratten så släppte allt. Det var helt sjukt. Det gick som smort :D Lycka till! | |
| Topppis | 2008-11-10 14:02 | |
![]() | dom brukar vara hård gällande rodellkörning och höger regeln i tätbebyggt område... se till å inte fokusera på bilen utan omgivningen | |
| Topppis | 2008-11-10 14:02 | |
![]() | förresten.,. lycka till =) | |
| smörbit | 2008-11-10 14:14 | |
![]() | Seså ta det bara lungt. jag vet hur det var.. har nästan hela familjen med bokstäver. lycka till vet jag... | |
| mrperfect | 2008-11-10 14:27 | |
![]() | Finns ju ingen anledning att vara nervös, du har ju tränat så mycket innan. Det hade inte jag gjort, det gick bra ändå :) | |