Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 404 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krutmarie | 2008-11-11 14:47 | |
![]() | En ljusglimt i höstmörkret! Var just ute i vår lilla trädgård och kollade läget och upptäckte till min förvåning och glädje att det kommer nya blommor (4 stänglar) på min gullviva. Lyste så fint där i rabatten när allt annat är grått och trist. Det inger hopp om en ny vår med sol och värme tycker jag. Är det någon annan som har blommor som liksom "blommar på fel årstid"? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-11-11 18:01 | |
![]() | Jag har 2 rosenknoppar på en av mina buskar:) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-11 18:04 | |
![]() | Knutmarie: jadå, men mig inger det mer en föraning av vår framtid och då det faktum att vår framtid kommer vara mycket varmare och mer förorenad. Vackert men farligt. | |
| krutmarie | 2008-11-11 18:09 | |
![]() | Ja, trash det är rätt, men det är ändå på nå´t sätt skönt att se några gula vårblommor just nu när allt annat känns så j-a mörkt och trist. Känner mig ledsen och längtar verkligen inte efter flera månader av samma sort och på nå´t sätt blev jag lite gladare iaf. Verkar säkert egoistiskt, men det får man ju va ibland. | |
| YlBjörn | 2008-11-11 18:10 | |
![]() | Här blommar sälgen men håller med trash att det snarare ger farhågor om klimatförändringarna än vårkänslor. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-11 18:12 | |
![]() | Knut: Ingen höstfantast mao. Jag gillar denna årstiden och vintern. Man kan ju pyssla, och leka med ljusslingor tills man spyr ;) Tända ljus, hyacinter, jularrangemang, och kanske om man har tur lite snö. | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-11 18:25 | |
![]() | Jag såg några Blåklockor efter min promenadväg härom dagen, vilket jag tycker är märkligt så här års. Borde dom inte ha frusit vid den här tiden?:) | |
| krutmarie | 2008-11-11 18:30 | |
![]() | trash, vet inte hur många värmeljus som går åt här mellan oktober och mars, men det är många 100. Se´n har jag lågenergilampor som jag kan tända lite här och där, köper blommor titt och tätt (som jag knappt vet var jag ska få plats för ens), men jag tycker iaf inte om den här årstiden.:( Jo, snö vill jag ha precis till jul iaf, men jag önskar naturligtvis att alla ungar ska få åka pulka, skidor m m. En del små har ju inte ens sett en vit vinter och aldrig fått testa sina julklappar ens i brist på snö. | |