Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 404 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sotfinger | 2008-11-11 19:06 | |
![]() | Photoshop Finns det några PS-kunniga här måntro? Jag kör med en gammal version (7) och har fått problem. När jag har skalat upp en jpg (ökat antalet pixlar) och sen sparat, så går filen inte att öppna längre. Ett felmeddelande kommer att den innehåller en okänd eller ogiltig jpg-markör. | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-11-11 19:18 | |
![]() | Låter som en bugg, ska titta i Knowledgebasen för att se om ditt problem är registrerat där, en sekund *ulla bella sekreterare* ... hittade inget i deras Knowledgebase... åandra sidan så supportar dom bara 2 versioner bak i tiden, ocn nu har dom ju släppt CS3 och CS4 inom loppet av ett år, så det är bara och punga upp dom 12 000 kronorna för en uppgraderingslicens... eller vända dig till torrent gudarna | |
| Carolajnen | 2008-11-11 19:18 | |
![]() | Hm, det har jag aldrig varit med om, eller ens hört talas om. Det låter skumt :s :) | |
| Carolajnen | 2008-11-11 19:19 | |
![]() | "ulla bella sekreterare... jag kan allt och lite till... " :D | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-11-11 19:27 | |
![]() | Sotfinger, föredrar du att hålla dig på på laglig väg och inte vill betala pengarna så kan du ju alltid välja gratis konkurrenten GIMP .. tror addressen är www.gimp.org annars googla. ps. Carolajnen, Enligt mitt medium så är jag och Ulla Bella själsfränder och har en astral kommunikation inte olikt ett internet på exstacy. :) ds. | |
| Sotfinger | 2008-11-11 19:42 | |
![]() | Har faktiskt funderat på GIMP, men det blir den dag när min PS7 lägger av för gott. Än funkar den fint förutom det här lilla hysset. Det verkar som att fenomenet uppstår när jag ökar pixelantalet. Jag provade att skala upp en bild med bibehållet pixelantal, dvs minskade upplösningen. Då gick det bra. men det är ändå rätt irriterande, speciellt som det inte kommer upp nån varning om att man inte "får" göra så. Nåt fel är det. | |