Spelrum
Giraffen22
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade35
Mobilspel
Pågående19 269

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Raggsocka_2008-11-12 22:26
Antal inlägg: 107

Resor - Montenegro
Jo vi har funderat på att dra till Montenegro men har ingen som helst aning om hur de är där nere.
Läst på Apollos hemsida men litar inte riktigt på charterbolagen.
Någon som varit där ? Dyrt, billigt, hur är folket osv.
Andra resmål ni rekomenderar?
Helst inte över 5 timmars flygtid då jag är SJUKT mega flygrädd.
Vi är ute efter sol/bad och sevärdheter..

Järnröret2008-11-12 22:37
Antal inlägg: 375

Vad är det för skillnad på att resa i 5 respektive 24 timmar? Efter en kvart känns det som att sitta i en buss ändå. Hade du varit "sjukt mega flygrädd" hade du nog valt en turistbuss till Gryttjom istället.

Raggsocka_2008-11-12 22:46

De är en stor skillnad. Jag kan plåga mig i 5 timmar men inte mer. Och inte faan känns de som en buss.

uisge beatha - Ej medlem längre2008-11-12 23:29
Antal inlägg: 1289

DET min vän Raggsocka_ kan jag också skriva under på! Inte faan känns det som att åka buss inte! :)

Montenegro är inte så himla dumt. Det är vackert, bergigt och fridsamt - även om jag personligen föredrar Kroatiens fastland och övärld. Fast om du har tänkt åka nu i vinter, så är ju inget av ställena ngn hit - om du inte vill sitta med en kofta i solstolarna - badsäsongen gällande att doppa mer än tårna, sträcker sig nog i bästa fall till oktober :)

Raggsocka_2008-11-13 00:02

Nä fy faan, otäckt som faan att flyga. Va i tunisien i oktober och lova mig själv att aldrig mer sätta mig i ett flyg. Men nu så har jag fått mersmak och vill ut igen.
Hade tänkt åka dit nästa år runt augusti/sep. Ska man till något sol/bad ställe nu så måste man garanterat åka mer än 5timmar. Har funderat på kroatien oxå. Kanske blir dit då=)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?