Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 153 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-13 00:31 | |
![]() | Predikande Barn Ok... jag blir bekymrad... varför gör man så här? www.youtube.com/watc...zx Cqa-4DlE www.youtube.com/watc...6N p7zbKCKI Jag får inga positiva känslor överhuvud taget av att se klippen, är det nån som får det? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-13 00:34 | |
![]() | Vidrigt när barn inte är barn. | |
| CrazyQ | 2008-11-13 00:39 | |
![]() | Tyvärr är det många religioner som drar in barn alldeles för tidigt. Och barnen får inte ens en chans att själva välja om dom vill eller inte. När man ser klippen blir man mörkrädd........ | |
| Järnröret | 2008-11-13 00:53 | |
![]() | Religioner är vidrigt. | |
| golden | 2008-11-13 01:04 | |
![]() | religioner känns kul men lite omodernt. otroligt lustigt att folk still köper sånt. tillexempel att en skäggig person är jätteduktig och så smart att han helt själv har byggt jordklotet. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-13 01:07 | |
![]() | golden, det låter som en spännande religion, vad heter den? | |
| golden | 2008-11-13 01:09 | |
![]() | jag tänker på dendära kristendomen med farbrorn som bygger kvinnor av revben o sånt | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-11-13 01:14 | |
![]() | Det jag stör mig på mest är den lilla kostymen. | |
| Raggsocka_ | 2008-11-13 01:15 | |
![]() | De första klippet va inte så farligt tycker jag. Den lille killen hade nog inte så mycket koll, va nog bara skojigt att få prata i mic.. Men den där andra grabben, han hade stenkoll och de är otäckt!! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-11-13 06:51 | |
![]() | Jag tycker att det är lika otäckt varje gång föräldrar drar/tvingar in sina barn i religion. Man kanske skulle använda sig av någon form av åldersgräns? Vad hände med det söta begreppet barnatro? Var det det här son menades? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-13 07:38 | |
![]() | Tro i all ära men i mina ögon är det fanatism när ett så litet barn (den andra länken) är så insatt ("drillad"..?) i "sin" religion vid så unga år. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-11-13 07:55 | |
![]() | Nej jag håller fullständigt med dig, såg klippet för en tid sen och tycker det varken är roligt eller positivt | |
| Missix74 | 2008-11-13 08:23 | |
![]() | Kolla denna. Hur kan man göra så här mot barn? Fruktansvärt! www.youtube.com/watc...re =related | |
| livet_leker | 2008-11-13 08:25 | |
![]() | allt funkar med hjärntvätt, kolla bara hur självmordsbombarna är | |
| jellyflower | 2008-11-13 08:31 | |
![]() | Googla child preacher, det finns gott om såna små förkunnare. Fast det är kanske inte lika smaskigt läskigt om det inte är Islam de predikar? | |
| SirMattBusby | 2008-11-13 08:47 | |
![]() | Spelar väl ingen roll va de predikar, låt barnen vara barn... Jehovas fick sig en utskällning av mig då de ringde på dörren en vardagskväll vid 20-tiden med en pojke som var max 7 år...han va helt slut men tvingades ändå följa med för att förkunna Guds ord... Sällan blivit så arg... | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-13 09:01 | |
![]() | Det samma hände mit för ca 1 år sedan, fast det var på dagen en lördag och han hade två små flickor med sig (kanske 4 & 6 år gamla). Blev riktigt förbannad, men det var bara att "bita ihop". Jag tror att jag sa något i stil med: " hur understår du dig att ta med dig barn på något dylikt!? Avlägsna dig, nu." Hemskt när man tänker på responsen Jehovas ofta får när de går runt, att små barn ska behöva vara med. Eller är det kanske så att de använder sig av barnen som ett medel för att få en annan reaktion när de kommer och ringer på...? Usch. | |
| vulcan | 2008-11-13 09:23 | |
![]() | Om Jehovas kan man nog tro nästan vad som helst tyvärr i den vägen. | |
| Dalkullan | 2008-11-13 09:31 | |
![]() | det värsta är väl ändå separationen från föräldrarna som vissa religioner/sekter eller kalla det vad du vill, använder sig av när barnen inte vill följa i föräldrarnas fotspår....huuu *ryser* | |
| tengeling | 2008-11-13 09:51 | |
![]() | Det är många goda saker som blir farligt om man tar det i stora okontrollerade doser; för mycket religion, mat, vin, saft, c-vitamin, bantning, etc. Det gäller att ta allt i lagom propotioner och ha kontroll | |