Spelrum
Giraffen35
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade61
Mobilspel
Pågående19 236

Forumkategorier

Användare Inlägg  
1um6a2008-11-22 11:47
Antal inlägg: 85

allt på en gång
ibland sägs det ju att bekymmer sällan kommer ensamt. just nu är det mkt som händer i mitt liv. va sägs om detta:

1. tål inte alkohol så bra, halloween drack jag lite me en vän, halv flaska vin, halv kvarting och 2 öl, fick blackout och slog sönder nästan alla mina egna saker, tv, databord, rutorna, och polisen kom å hämtade mig.

2. Nån vecka senare läggs min mor in för cancer i magen, operation har nu genomförts och kemoterapi väntar.

3. Min mormor får diagnos cancer igen för 3:e gången.

4. Jag har hamnat efter i ekonomin, har inte råd att betala alla räkningar, kronofogde väntar..

5. Jag har nån slags knöl i halsen, som blir större och större och gör det svårt att svälja och prata..

Det kunde vart värre..

Tedacious2008-11-22 11:59
Antal inlägg: 1445

1. jäklar!
2. jäklar!
3. jäklar!
4. jäklar!
5. något jag är van vid, halsmandlarna som svullnat upp troligtvis.

låter inge vidare, men jag önskar dig och din familj all lycka! hoppas det går bra med din mor och mormor, och att det löser sig med ekonomin!

mammamu333212008-11-22 12:00
Antal inlägg: 165

1. drick ALDRIG mer alkohol...om man inte tål det ska man låta bli...
2. kan bara hoppas allt går bra *kram*
3. samma som ovan...
4. begär skuldsanering
5. knölen i halsen låter som ångest, sök läkare...

massor med kramar till dig

kaparen - Ej medlem längre2008-11-22 12:02
Antal inlägg: 4805

köp mindre ( eller ingen ) alkohol och betala räkningarna med dom pengarna

Cancersjukdomar har en förmåga att bli repetitiva men ni verkar ju ha bra läkkött i släkten

Kan det vara en klump i halsen? Släpp loss dina känslor och gråt floder så släpper den

IQ Fiskmås - Ej medlem längre2008-11-22 12:05
Antal inlägg: 13

Men du är charmant.

1um6a2008-11-22 12:34
Antal inlägg: 85

1. nej, min alkohollicens har gått ut, det är slut med det. my misstake att jag trodde ja kunde dricka, kunde inte föreställa mig att det skulle kunna gå så illa.

2. har inga halsmandlar, redan bortopererade när jag var liten. Knölen har jag haft i mer än ett halvår, men blivit värre på senare tid, tänkte den skulle försvinna med tiden.

Tack för stödet. :)

formulaW - Ej medlem längre2008-11-22 12:38
Antal inlägg: 931

Ja det låter som du ligger på topp. Kan inte säga nått annat än lycka till, allt ont för även gott med sig i slutänden. Glöm inte att andas ordentligt, djupa suckar eller om du får panikångest, profylax andning.

Kram

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?