Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 093 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| TjyvenGustaf | 2008-11-24 20:22 | |
![]() | efterlyses: spelet Brain drain Blev vansinnigt sugen på att spela spelet brain drain. hade spelet automatiskt på min dator för ca 10 år sen, och det var något slags strategi spel som gick ut på att snurra olika frukter, och försöka få dem på rätt plats. är det någon som spelat det? är det någon som vet hur man får tag på det? | |
| Zappast - Ej medlem längre | 2008-11-24 20:27 | |
![]() | Låter skoj... Kanske här eller något liknande liberatedgames.org/g...le tter.php | |
| TjyvenGustaf | 2008-11-24 21:02 | |
![]() | verkade inte finnas där, men kanske hittar något annat kul. verkligen ingen som spelat detta spel? tror det fanns på windows 98 eller windows millenium. | |
| sakoline | 2008-11-24 21:10 | |
![]() | På Island? | |
| Tedacious | 2008-11-24 21:30 | |
![]() | ohh det minns jag också, hade det på familjens gamla packard bell från 98 som nu är instoppad i garderoben. var liten så kom aldrig så jättelångt, men bra var det minns jag! ska se om jag hittar det nånstans på internet | |
| TjyvenGustaf | 2008-11-24 21:32 | |
![]() | ja det var ett bra spel! jag kom nog till bana 200. | |
| TjyvenGustaf | 2008-11-24 22:14 | |
![]() | spelade även ett spel jag tror kallades "masken" på diskett. man blir lite nostalgisk.... | |
| Nunnelunan | 2008-11-24 22:15 | |
![]() | thepiratebay.org/tor...Ga mes_Pack | |
| Doris64 | 2008-11-24 23:20 | |
![]() | jag startade upp vår gamla packard bell idag så att min dotter kunde spela anki o pytte. o vet ni .....jag fastnade i just detta spel .. brain drain..( heter det så?) skitkul ju. var hundra år sen jag spela det. men man blir allt lite stressad av det. men kul var det. | |
| efrezina | 2008-11-24 23:23 | |
![]() | nån som hade spelet där en morsa laga köttbullar och man ska försöka hinka i sig så många öl man kunde innan hon titta in i ens rum, och sedan så skulle man såklart ut och pissa också.. jätteskoj kom jag ihåg, mycket stressande spel :) nån annan som kommer ihåg mer om det? det där me frukterna kan det vara likt bejeweled som msn spel har? kul iaf.. | |
| Doris64 | 2008-11-24 23:25 | |
![]() | det finns ett spel på tradera men det är visst gameboy | |
| Doris64 | 2008-11-24 23:26 | |
![]() | ja ett brain drain alltså | |
| Tedacious | 2008-11-24 23:37 | |
![]() | efrezina Åh! Jag minns det! jag har ett minne av det, just när mamman kikade in och allt. men inget minne om vad det kan ha hetat och så. men det skulle jag bli riktigt nostalgisk om någon hittade! att jag spelade ett "ölhävarspel" när jag var runt 10 år förvånar mig, men det gjorde jag likväl. ett annat spel jag spelade på fritids i lågstadiet. man var en "chokladgubbe", gick igenom olika banor (oftast hus, godisfabriker med många våningar). och man kunde sträcka ut sig och bli hur avlång som helst, fötterna stod kvar på marken och huvudet och armarna gick spikrakt uppåt. | |
| Lösaktig | 2008-11-24 23:43 | |
![]() | Dubbelmoral hette det. Fantastiskt spel om att supa på lundakarnevalen. Fanns på farsans mac när jag var liten. Ju fullare man blev, desto mer ramlade man omkull. Lolz ensued | |
| Nasty Nimrod | 2008-11-24 23:51 | |
![]() | Dubbelmoral finns gratis att ladda ned på nätet, släppt fritt av tillverkarna om jag inte missminner mig. (Man kanske måste ha en emulator för att köra det ordengligt, bara...) | |
| Tedacious | 2008-11-24 23:54 | |
![]() | jag är osäker på om det var det, på någon karneval. vad jag minns så stod mamman och stekte köttbullar, sen vände hon sig om och då skulle man snällt sitta still och typ.. skriva läxorna eller nåt. | |