Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 996 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| twinklestars - Ej medlem längre | 2008-11-28 16:05 | |
![]() | Avundsjuk? Dela med dig av när du har blivit utsatt för avundsjuka människor! Jag har blivit av med (jag menar att det hade kunnat leda till en fast tjäsnt för jag kom SÅÅ bra överens med alla andra)en fruktansvärt kul/ansvarsfull projektanställning mycket på grund av två kvinnliga drakar som inte tålde att jag fick dels högre lön, samt att chefen ville åka på tjänsteresor med mig och inte dom. Märk väl på grund av min medarbetarkompetens och INGET ANNAT! Det gick så långt att dom hotade med att söka annat jobb om inte dom fick löneförhöjning också osv.. Jag har också när jag var yngre och stått i krogkön, råkat ut för avundsjuka tjejer som känt mig litegrann som ropat å ropat till dörrvakten ; HON E MINDERÅRIG; HALLÅ HON SOM STÅR DÄR ***pekar***ÄR MINDERÅRIG HON FÅR VÄL INTE KOMMA IN???Och där står jag med mitt falskleg (?) får man säga det (?)och hoppas jag får komma in..haha | |
| twinklestars - Ej medlem längre | 2008-11-28 16:05 | |
![]() | *tjänst | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-11-28 17:09 | |
![]() | Ja men slutade du självmant? Tog du inte kontakt med din chef och eller facket? Var det nåt som skulle sluta jobbet var det väl dom | |
| twinklestars - Ej medlem längre | 2008-11-28 21:21 | |
![]() | the boss was wrapped around their fingers..tack att du bryr dig ; ) | |