Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 996 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bad Santa - Ej medlem längre | 2008-11-28 18:24 | |
![]() | I juletider Så här i förväg tänkte jag enligt modernt tänk marknadsföra mig som tillgänglig julklappsutdelare. Småungarnas vakna tanke att far som åkte till macken för att köpa snus är borta när tomten kommer blir för lätt att addera. Ge mig all glögg, allt brännvin och en blöja innan jag sätter mig i finsoffan så har vi en deal. Här av er | |
| Nunnelunan | 2008-11-28 18:29 | |
![]() | Snälla Bad Santa! Jag är född på 50-talet. Min pappa går inte ut och köper snus, han går ut och köper inkontinensskydd på julafton... under Kalle... Jag förstår inte vad du vill antyda, för far har aldrig träffat tomten? Ska man addera något? Vadå? Jag är bättre på pluttifikation, säger min magister. Kan du inte ge mig ett tal? | |
| run-marie | 2008-11-28 18:32 | |
![]() | Bad Santa, hur ska du kunn dela ut julklappar när du sitter där i soffan med blöjan och är full som en spruta? Kanske bara blir lite HOW, HOW från soffhörnet? :) | |
| Bad Santa - Ej medlem längre | 2008-11-28 18:34 | |
![]() | Ni får en varsin ponny, tyst på pladdermunnarna nu och ge åtkomst till nästa unge. Detta är ett träningsprogram inför det som komma skall. | |
| run-marie | 2008-11-28 18:34 | |
![]() | Glömde skriva och tacka för att du erbjuder dina tjänster iaf, det var jättegulligt gjort, tror vi ska ha en alkoholfri jul i år (men då vill du väl inte ställa upp)? | |