Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående18 983

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tipitina2008-12-01 12:45
Antal inlägg: 2687

50-årsjippo
Håller på att planera en 50-årsöverraskningsfest men har fått hjärnsläpp.

Har ni lust att hjälpa mig med lite idéer inför kvällen? En riktigt lyckad fest för er del hur ser den ut?

Vi kommer naturligtvis bjuda på mat och dryck, funderar även på att ta dit ett band...

Tacksam för lite hjälp på traven!

LuriKluris2008-12-01 12:59
Antal inlägg: 19

en länk till en trevlig liten sida med många olika festtips och tips på lekar som passar alla åldrar... har själv haft fester med tävlingar och frågesporter av olika de slag, det brukar uppskattas av många. :)

hem.passagen.se/anna.../i ndex.htm

tipitina2008-12-01 13:05

Tack ska du ha Luri

Dalkullan2008-12-01 13:10
Antal inlägg: 1256

En liten tipspromenad att starta med men välkomstdrink och tilltugg vid stationerna. Frågorna ska förstås vara personliga och lite humoristiska om födelsebarnet, typ födelsevikt, smeknamn i skolåldern eller andra saker där jubilaren kanske har gjort bort sig lite någon gång. Inte för att skratta åt honom/henne utan med. ;-)

Självklart i form av 1, x, 2 -frågor och så liknande svar att även de närmaste ska ha svårt att svara rätt. Någon form av utslagningsfråga och pris till den som vinner så klart.

bennyboll - Ej medlem längre2008-12-01 13:45
Antal inlägg: 8806

Något som jag har gjort vid fester är, att alla får en bit papper att skriva på. Längst upp skriver man sitt namn och sedan skickar man pappret till den som sitter till höger. Sedan ska man skriva något bra eller fint om den personen och vika pappret så det inte syns och sedan skickar man det vidare.
När det sedan har gått laget runt så läser någon upp vad som har skrivits om personerna.
Det gör inget om man inte känner varandra så bra. Då får man skriva något som man ser eller tror om den personen. OBS det får bara vara bra saker!

Vaje gång jag har varit med om detta så står det om mig: Go och glad! ( som om jag vore någon kexchoklad!!:)

tipitina2008-12-01 21:17

Tack för tipsen!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?