Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 983 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| peace out - Ej medlem längre | 2008-12-01 13:46 | |
![]() | Billig mat?? Nu krisar pengarna rejält och i två veckors tid leva med så lite utgifter som möjligt även när de gäller maten. Jag vet att de finns några som sitter inne med så billiga mat recept som möjligt. | |
| Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-12-01 13:53 | |
![]() | Couscous och tomatsås levde jag på i ett par veckor. Det kostar väl någon krona om dagen typ. | |
| Mirr | 2008-12-01 14:10 | |
![]() | Linssoppa. Baka bröd till så blir det ännu billigare. Rotfruktsgrytor, soppor, pasta med tonfisksås/rörra, böngrytor etc. | |
| yllestrumpa | 2008-12-01 14:12 | |
![]() | Receptsök på arla.se funkar utmärkt om man vill ha idéer. Kryssa i billigt så kommer recepten. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:13 | |
![]() | smakprov i butiker. lösskägg, peruk och glasögon om personalen börjar kärva efter tredje portionen. | |
| Saberhagen | 2008-12-01 14:39 | |
![]() | alla möjliga sortens potatisrätter (hemlagade inte färdiglagat från affär, dyrare.) kroppkakor med lingonsylt, potatisbullar, potatismos med något etc etc. Om man köper färdiglagar så blir det som sagt oftast dyrare. Laga hemma :D | |
| herr_apa - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:48 | |
![]() | uh min ständiga nemesis är de där jävla långkoken av bönor man ska göra. blötlögga skiten och sen njuta den på tusen sätt. så får man i sig protein! vitkål är ju billigt. kompletterar potatisbullarna bra. morötter, bönor, mathavre och vitkål. är fan vad jag lever på. när jag vll lyxa sticker jag emellan med en fryspizza | |
| Dalkullan | 2008-12-01 14:50 | |
![]() | Peace...känner med dig...befinner mig i samma situation...man får trolla med knäna Ungarna kommer att få pannkaka och tomtegröt en gång i veckan fram till jul. | |
| peace out - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:56 | |
![]() | Tackar joo potatis får vi gratis hur mycket vi vill då vi känner en bonde som odlat potatis :P | |
| Dalkullan | 2008-12-01 14:58 | |
![]() | Potatis är ju gott i alla fall =) potatisgratäng, rårakor, klyftpotatis, hasselbackspotatis osv. | |
| Mirr | 2008-12-01 15:29 | |
![]() | Man behöver inte långkoka bönorna, de på burk är inte särskilt dyra. Det som gäller är att ta till vara allt. Om man köper en kyckling så kanden räcka till både grillad och som pastasås beroende på hur många man vill säga. Tänk stprt, tänk fritt tänk nytt. Lycka till. | |
| Mirr | 2008-12-01 15:29 | |
![]() | Stort skulle det stå | |
| mariagran | 2008-12-01 16:25 | |
![]() | Ägg! Innehåller allt kroppen behöver minus c-vitamin! | |
| Minta | 2008-12-01 16:52 | |
![]() | Alla slags ugnsbakade rotsaker med ost över är jättegott. | |
| herr_apa - Ej medlem längre | 2008-12-01 17:08 | |
![]() | de på burk är ju skitdyra! de kostar ju tie kronor!!! MINST! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-01 17:14 | |
![]() | Billig pasta från ÖB med någon hemlagad sås till typ tonfisk- eller tomatsås. "Halvapriset" varorna går utmärkt att äta eller frysa in.. Brukar finnas förpackningar med smörgåspålägg som man kan ha i pastasåsen, på en sallad eller göra pytt i panna på. Grytor gjorda på köttet från "skivspill" eller "fläskben" och sedan i med massa grönsaker och potatis. | |