Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 253 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Lala-la | 2008-12-04 23:11 | |
![]() | ett baklängesrum! eller baklängesrumm... som man skämtsamt kan skriva. kom just på en vansinnig idé. kan vi inte utöka betapet med ett rum där man bara får lägga ut orden baklänges? tänk så kul det hade blivit... i stället för BAKOM, blir det MOBAK... och AJ blir JA... haha. så kul. SÅS blir ju samma förstås... därför hade det varit extra finurligt att lägga.. för då vet man inte om draget är rätt eller fel... det går ju inte att tyda. det är en palindrom, tror jag det heter... vad är det med det ordet egentligen??? borde den inte heta PALINILAP, det blir ju i alla fall samma på båda hållen??? framåt för baklängesrummet... eller vad tycker ni? | |
| malekhamoves | 2008-12-04 23:13 | |
![]() | Känns lite bakåtsträvande tycker jag ;) | |
| run-marie | 2008-12-04 23:14 | |
![]() | Haha, -Lala-la, kom också på en sak just nu, du måste bara vara lite smått vansinnig själv :-) | |
| matss - Ej medlem längre | 2008-12-04 23:15 | |
![]() | Som en första variant kan du ju prova att trycka CTRL+ALT+Pil(Nedåt) och se hur det känns ... | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-04 23:17 | |
![]() | Om man vänder brickorna uppochner blir alla blanka. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-04 23:17 | |
![]() | Passar mig utmärkt eftersom jag är en hejare på att avirks segnälkab relle tnävlegeps | |
| run-marie | 2008-12-04 23:21 | |
![]() | Ja, vita_syrener du är verkligen skitbra på att skriva baklänges eller spegelvänt, toppen! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-04 23:23 | |
![]() | Tror jag ärvt det av Leonardo....så att jag kan vara hemlig med mina uppfinningar :D | |
| Mouche - Administratör | 2008-12-04 23:26 | |
![]() | Detta högintressanta ämne kan med fördel fortsätta att diskutera i den excellenta Fjanttråd som finnes... Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.