Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 230

Forumkategorier

Användare Inlägg  
akz2008-12-06 17:28
Antal inlägg: 57

Julkalender
Jag tycker att årets julkalender är fruktansvärt dålig. Den saknar helt mysfaktor och jag tycker synd om barnen som den riktar sig till. Eller vad säger ni med barn, vad tycker de egentligen? Överreagerar jag?

gnill2008-12-06 17:31
Antal inlägg: 1942

jag tycker också den är dålig men barn är ju tyvärr tacksamma bara de får öppna luckor och min son som är 5 kommer inte ihåg förra årets (det är ju en femtedel av hans livstid sen den gick) och har följaktligen inget att jämföra med. Men dålig är den och dialogen ger inte barn mycket att hämta. Nä, fy, man få nog ta och skriva en julkalender själv! Ge mig lite tips på vad ni tycker vore mysfaktorer, så ska jag fösöka göra en (har nyss gått på manuskurs så!)... lovar att tacka forumet i eftertexterna om den blir inspelad :)

akz2008-12-06 17:42
Antal inlägg: 57

Tack för feedbacken. Ja du får skapa nästa års julkalender så att din son får ett kvaliteprogram att jämföra med. Vad spännande! Har en ide om att en julkalender skulle vara mysig som nån saga med busiga troll, nissar och älvor. Kanske kan den handla om ett elakt troll som hotar med att trolla bort all snö eller julklappar eller nåt.... Men med massor av goda förebilder som förhindrar detta. Eller nåt i den stilen. Vad sägs?

Blazingstar - Ej medlem längre2008-12-06 17:57
Antal inlägg: 18

de som har gjort årets julkalender sa att i år ska vi inte ha julmys i kalendern! Va??Har dom totalt tappat vad JUL (hallå)kalendern ska handla om? Sen e det väl meningen att den ska skapa lite förväntan inför jul för barnen, det gör definitivt inte den här kalendern, vad är det för steril miljö den utspelas i??Ska de va så svårt att göra en spännande mysig julkalender?

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?