Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 227 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ElliM | 2008-12-09 00:42 | |
![]() | singel och vinterdepp Är det någon som har tips på vad man kan göra som nybliven singel i vintermörkret utan att deppa ihop sig totalt? :( | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-09 00:44 | |
![]() | Skära sig i armen. | |
| Mikkamel | 2008-12-09 00:46 | |
![]() | "UTAN att deppa ihop totalt" står ju i OP, Nattravn... Som erfaren vintersingel borde jag kunna hitta på något. Jag vill säga åka utomlands, men det faller ju på att du inte kan göra det i vintermörkret. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-09 00:49 | |
![]() | Mikkamel: Tror du skära sig i armen har en depressiv eftersläng? Det är väl snarare tvärtom, när man känner att det börjar bli dåligt så öppnar man sig lite och låter det dåliga sippra ut. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-09 00:52 | |
![]() | Varför skulle det vara värre att vara singel på vintern än sommaren? :) Gå på bio, träffa folk, gå på bibblan och låna en bok eller två, köp något knåp på panduro och pilla lite med, fixa en fest, våldgästa någon en helg osv osv.. | |
| Mikkamel | 2008-12-09 00:52 | |
![]() | Nja, tycker fortfarande att det är lite depressionsvibbar över det. Man kan ju åtminstone prova någonting annat först. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-09 00:55 | |
![]() | Mikkamel: Ja, det tycker jag med. Finns säkert hundratals andra saker man kan testa som är hälsosammare, gäller bara komma på dem. Vi får fundera en stund. | |
| Mikkamel | 2008-12-09 01:01 | |
![]() | Jo, ett bra tips kan ju vara att börja med ewaleenas förslag och vänta lite med att såga av sig armar och ben. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-09 01:04 | |
![]() | Fokusera på det positiva med att vara singel, gör saker du tycker om! I en parrelation är man aldrig lika fri att faktiskt göra precis det som faller en in.. | |
| ElliM | 2008-12-09 01:06 | |
![]() | så fina ni är :) Nu ska jag sova. Godnatt allihopa | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-09 01:07 | |
![]() | VM i meningsfullhet. | |
| Martin81 | 2008-12-09 01:32 | |
![]() | 1. hitta en eller flera partners som du kan klara nårga veckor med utan at vilja döda dem. 2. Packa kyl och frys full med mat och snask 3. Fyll hårddiskarna med alla filmer du skulle kunna tänka dig att se samt en hel del som du inte sett på länge. 4. Handla hem en massa rödtjut 5. Gå till apoteket och köp vitaminer, och värktabletter. Kondomer och glidmedel kan också vara bra att.. 6. Bädda ner er i sängen och gå i ide. 7. Nästföljande månader spenderar ni i sängen. Kolla på film, sexa, ät och repetera... Kanske våren kommer och annars är det bara att ligga kvar... | |
| Susssen | 2008-12-09 01:39 | |
![]() | Dra en finlandskryss. Löser alla problem. | |