Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anettej | 2008-12-14 12:12 | |
![]() | julkort Hej! NU i veckan är de dax för dom årliga julkorten! brukar skriva några! Men det kortet jag har problem med är alltid till min syster! De e de 15:e året nu! Jag skriver till dom! Jag underteckna de alltid med"tomten"! Adressen skriver jag aldrig Tex : endast "rött hus 2: a huset på vänster sida efter affären ! Hennes och sambons namn är där givetvis! Men hur de än e så lista postens folk ut de! Duktigt! Detta enervera många i släkten! samtalsämne blir de ju , för alla undra!Men syrran tycker de e roligt! Ingen vet ju att de e jag , (snäll och tyst annars!) Ni får gärna tala om era små (o) trevligheter! eller skriva hur jag kan utveckla min (o)trevlighet! God Jul! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-14 12:13 | |
![]() | Slakta oskyldiga träd bara för att du skall må bra en helg :( | |
| Trukkadero - Ej medlem längre | 2008-12-14 12:15 | |
![]() | Min lilla köttbulle... ;-P | |
| NessaLote | 2008-12-14 12:40 | |
![]() | Jag gör julkort digitalt :D Ett dokument med bilder från året och text, brukar vara väldigt uppskattat :D | |
| Tinna | 2008-12-14 14:57 | |
![]() | Julkort är nice =) Dock är jag lite emot köpekort.. :P Brukar pyssla ihop mina egna kort. ;) Även så fallet i år. :D | |
| NessaLote | 2008-12-14 14:59 | |
![]() | Pyssla är alltid kul, vare sig man gör det för hand eller i datorn, brukar göra lite av varje :D | |
| Tinna | 2008-12-14 15:00 | |
![]() | Nessa. Håller med =) | |
| Sotfinger | 2008-12-14 15:10 | |
![]() | Jag gör aktuella julkort av foton, monterade i kartong. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-14 15:14 | |
![]() | Du kan väl avslöja någon hemlis på dit kort till systern. Typ: Men i år såg jag (tomten då) att du sprang ner till brevlådan endast iklädd nattlinne och tofflor. Eller något som hon inte vet om att även du vet. Då blir det absolut ett samtalsämne över julen. :-) | |
| NessaLote | 2008-12-14 15:17 | |
![]() | Genom att göra julkort med foto från året som gått får man oxå fotovana :) Man kommer ihåg att ta med kameran och tar sedan kort som man kan tänkas använda till nästa års julkort :D | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-12-14 16:08 | |
![]() | Jag och min kompis tog ett julkort med en massa vinterkläder på oss, så ska vi klippa in oss i nån julig bakgrund. På baksidan ska det vara ett personligt rim och alla våra kompisar ska få ett eget. Vi har hunnit göra klart ett kort med ett personligt julrim, på något vis fick julrimmet temat "mandarin". Det är så det går när man skriver julrim 3 på natten. Men jag tror att blir bra och uppskattat. | |
| Mimikryp | 2008-12-14 16:18 | |
![]() | Skickar du två julkort till syrran, alltså ett från dig själv också, med ditt namn? *nyfiken* | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-14 16:25 | |
![]() | Shit! Ni har då för mycket fritid! Själv firar jag inte hedniska högtider, men ska nog skicka några kort ändå. | |
| anettej | 2008-12-14 17:23 | |
![]() | Nesselote: tack för tipsen! Kaufountine: det va ett "tjäckt" tips tack! Myny: lycka till me dina! Fint gjort! Mimikryp: NJA 2 kort blir de väl från detta hus, min dotter skriver ett och där hälsar jag me! (ursäkta trashone ännu ett fel jag gör) alltså skickar två kort till samma hus! Ha de! Tack till alla! Ha de! | |
| weathergirl | 2008-12-14 17:27 | |
![]() | Förvisso att posten listar ut adressen även om du inte skriver den rent ut men tänk skulle alla göra så, vilken jäkla massa onödig tid de som sorterar posten fskulle få lägga ner i så fall! | |
| Aurora Aurum | 2008-12-14 19:05 | |
![]() | vad är vitsen med att inte skriva avsändare så att mottagaren inte vet vem det är ifrån? verkar lite tråkigt är min högst personliga åsikt jag gillar när folk uppskattar de kort jag skickar eftersom jag lägger ned både tid o pengar för att få rätt kort till rätt person | |
| anettej | 2008-12-14 20:33 | |
![]() | trevligheter eller otrevligheter! Hur som helst! :)) Lite humor ! Tack! | |
| swempa | 2008-12-17 19:22 | |
![]() | skickar inga julkort . trevligare att ringa o önska godjul. | |
| sanns88 - Ej medlem längre | 2008-12-17 19:29 | |
![]() | Jag gör alla mina kort själv. Dels för att de är roligare med mer personliga kort men sen är det också så kul att sitta och göra dom. :) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-12-17 19:30 | |
![]() | Åh, jag älskar att göra julkort själv :D | |