Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 366 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nicole89 | 2008-12-15 04:51 | |
![]() | Robinson-deltagare Vilka kändissvenskar skulle ni vilja se i Robinson 2009 ? Själv skulle jag vilja se: Göran Persson - skulle vara kul att se honom försöka övertyga de andra att han inte är en gris att grilla över lägerelden :) Blondinbella - för att hon se henne bryta av en nagel. Mikael Persbrandt - bara för att. Kristina Lugn - för att hon är just lugn, rentav slääääpig Mark Levengood - för han är så positiv ! Martin Timell - ville se honom bygga en villa av en palm Ernst Kirschsteiger - han ska inreda "villan", barfota, i sanden, och köra sina one-liners tills han stupar Lena PH - för att hon är grym | |
| fansattra | 2008-12-15 05:01 | |
![]() | Mona Sahlin - hon kan ju alltid fixa en chokladbit till de andra Per Gessle - han är enligt egen utsaga en händig man Carola - vill se om hon kan sjunga sig till finalen Lill-Babs - hon har sån energi Black-Armys ordförande - vill se när han fattar att verkligheten är nåt annat än att jävlas med andra Linda Rosing - tror hon kan mer än alla tror Leif G W Persson - han kan nog skapa konflikter i gänget Fredrik Reinfeldt - för att balansera Mona S | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-15 05:05 | |
![]() | Sture Ragnar Bergwall | |
| nicole89 | 2008-12-15 05:13 | |
![]() | fyndigt det där med mona ;) vad sägs om jan guillou för att balansera leif gw persson ? | |
| Mimikryp | 2008-12-15 05:56 | |
![]() | *skrattar högt (åt Timell-motiveringen)* Rolig tråd! Jag skulle gärna se Kristin Kaspersen, dock utan någon rolig motivering. Hon verkar bara så trevlig, lugn och naturnära. | |
| nicole89 | 2008-12-15 06:21 | |
![]() | också måste vi ha leif loket olsson som programledare :) | |
| fansattra | 2008-12-15 06:50 | |
![]() | Ja, eller Loffe Carlsson - han är så hysterisk | |
| _abc_ | 2008-12-15 07:40 | |
![]() | Efter att ha sett lite "Vem kan slå Filip och Fredrik" skulle det vara kul att se hur de klarar sig i Robinson-tävlingarna. | |
| PowerYoga | 2008-12-15 08:05 | |
![]() | Nattravn; hehehe, jag det hade ju kunnat bli riktigt intressant...med Leif GW och Jan Guillou i samma båt | |
| Mattthew | 2008-12-15 09:02 | |
![]() | På tal om "vem kan slå filip och fredrik" så hade jag gärna sett ingvar oldsberg som programledare. Är det nånting som man saknat på den där ön så är det ju ordvitsarna. Och ingen bidrar med fler ordvitsar än just ingvar;) | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-15 12:20 | |
![]() | Janne G Leff GWP i samma båt skulle inte skada någon av dem nämnvärt, däremot så skulle nog resten av gänget få stora problem med sin egen självbild och straffa ut sig själva för att söka närmaste psyk. Dessa två herrar skulle klara sig aldeles utmärkt själva utan de andra, dels för att de inte bryr sig om vad andra tycker om dem samt att de kan jaga för sin överlevnad. Där Mona fixar en chokladbit grejar dessa två ett vildsvin, och det är en större bedrift att fixa ett vildsvin även om man är två än att ensam fixa en chokladbit. Vem av dessa som vinner finalen låter jag vara osagt men jag håller på Janne G. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-15 12:21 | |
![]() | Thorsten Flink!känns som det kan bli ngt att se på då,,=P | |
| nicole89 | 2008-12-15 14:31 | |
![]() | skulle också vilja se filip och fredrik, kommer de att vända sig emot varandra eller will they stick until they end ? haha :) annars vore magnus bétner rolig och ha på ön. | |
| Nemesis_87 | 2008-12-15 14:36 | |
![]() | de i din lista plus thomas di leva och freddy krueger. | |
| nicole89 | 2008-12-15 14:39 | |
![]() | haha tomas di leva, det skulle jag vilja se. han skulle aldrig kunna konspirera mot någon för " vi är ju alla lika värda i detta universum" :):) | |
| Nemesis_87 | 2008-12-15 14:41 | |
![]() | jo, och än mer intressant att se hur han beter sig på samma ö som freddy krueger. | |
| Lyckliga_jag - Ej medlem längre | 2008-12-15 14:42 | |
![]() | Jag slänger gärna in mat-Tina och Jonas Wahlström också så det blir lite matnyttigt i grytorna ... | |
| nicole89 | 2008-12-15 14:45 | |
![]() | oj, undra hur en kock skulle klara sig utan ordentlig mat så länge ? antingen skulle de väl gnälla konstant eller vara ordentligt uppfinningsrika | |
| Lyckliga_jag - Ej medlem längre | 2008-12-15 14:46 | |
![]() | Ja dom ska med i programmet menar jag , inte i grytorna ... haha | |
| Maybach | 2008-12-15 15:52 | |
![]() | Kjell Bergqvist Anna Book Lars Ohly Noppe Lewenhaupt Patrick Ekwall Leif GW Persson Alex Schulman Robert Aschberg | |