Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 373 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| patboone | 2008-12-15 14:18 | |
![]() | The voice of a generation? www.youtube.com/watc...U3 Vepnzjtw Jeez... :S | |
| Bitte - Administratör | 2008-12-15 14:23 | |
![]() | Varför INTE bara en tråd med Youtube filmer i Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2008-12-15 14:24 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ch creator= Här finns flera,, Bitte | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-15 14:27 | |
![]() | Jag förvånar mej över att du aldrig blivit tillfrågad att vara forumvärd bitte. För nån snabbare än du på att rätta finns nog inte. | |
| patboone | 2008-12-15 14:28 | |
![]() | Nu var det ju innehållet som var intressant och inte själva länken... Finns det för övrigt inte en uppsjö med trådar för gnällspikar?! | |
| Bitte - Administratör | 2008-12-15 14:35 | |
![]() | Sitter ju framför datorn och kan roa mig med sånt ,, och NÅGON gnällspik är jag INTE Bitte | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-15 14:37 | |
![]() | Men kan du inte roa dej med lite "kuliga" saker istället för att komma med pekpinnar hela tiden. | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-15 14:38 | |
![]() | Kanye West är rätt bra ibland.. bortsett från den beiga videon till det här klippet så är låten riktigt bra: www.youtube.com/watc...x0 TumWdlhk | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-15 14:46 | |
![]() | Jag håller med! Och jag är en gnällspik och pekpinnare av världens klass. Skapa en tråd med youtube länkar istället för att skapa en tråd med en youtube länk som tydligen ska vara extremt värd att se på och sedan hamnar tråden åt helvete. | |
| patboone | 2008-12-15 14:51 | |
![]() | Det fascinerande är väl att han utan autotune låter som en medioker fylltratt i en karaokebar. Att han inte är det musikaliska geni som han av en i princip enig kritikerkår utpekats som är väl tämligen uppenbart. Låten är för övrigt både melodiskt och textmässigt skäligen infantil. Produktionen däremot är bitvis lysande. | |
| patboone | 2008-12-15 14:53 | |
![]() | Om man inte gillar en tråd behöver man väl inte skriva i den... | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-15 14:57 | |
![]() | Det skulle bli en form av organiserad ordning om man hade en tråd med massa youtube klick-länkar där youtube klickare kunde välja och vraka i dagens youtube-klick. Jag tycker idén är så utsökt att jag kände ett behov att skriva och öppna upp för det fortsatta organiseringen av ordning. Patboone, det låter bra, erkänn, erkänn. | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:22 | |
![]() | Att Kanye West dör ut som artist är nog ett önskemål, han är ju alldeles för samhällskritisk; om hans framträdande nu "misslyckas" är väll inte så konstigt... säger man inte JA så blir det ett jävla liv. | |
| _abc_ | 2008-12-15 15:23 | |
![]() | Vill ni dra in alla youtubeklipp i en och samma tråd PG och BItte? Ska vi samla alla DN-klipp i samma tråd också? Och Aftonbladetklipp på nyheter under samma tråd? | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:27 | |
![]() | Om man nödvändigtvis ska länka så tja, varför inte? Smart Idé! Abc-du-e-i-mina-tankar-cd e. | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:30 | |
![]() | Jag vet, vi lägger in alla trådar på forument i en enda tråd och gasar dom... | |
| patboone | 2008-12-15 15:43 | |
![]() | Tvåfrontssamtal är besvärliga... Pg up : Inte alls. Länkar (även till youtube) kan användas för att exemplifiera och starta en diskussion i ett ämne. Ämnen avgör tråden, inte vart länken går. formulaW : Mitt problem är att jag alltid gillat Kanye West. Hans texter och produktioner har ofta höjt sig flera snäpp över det sedvanliga konsumtionsmusikbruset. Det finns många utmärkta musiker som sjunger halvtaskigt, det besvärande här är väl att KW uppenbarligen inte hör själv att det låter för jävligt. Det får mig att misstänka att han antingen är omusikalisk eller helt enkelt gripits av megalomani. | |
| patboone | 2008-12-15 15:44 | |
![]() | formulaW :D | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:45 | |
![]() | patboone :) Jag gick nog vilse bland djungeln. Adios. | |