Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 370 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| raisingirl | 2008-12-22 17:42 | |
![]() | MP3-hjälp! Finns det nån som är duktig på mp3-spelare, datorer och sånt? Min Creative Zen har funkat fint i ett halvår, men nu har den plötsligt börjat lägga över musik själv! Jag kopplar upp den till datorn och plötsligt är mp3n full av album, låtar och artister som jag inte vill ha där... Vissa blir dubletter, tror att det är såna som fanns där innan men inte alla. Har just ägnat en massa tid åt att rensa ut sånt jag inte vill ha med, men när jag skall lägga in nytt så är den återigen full av oönskad musik... Vad göra? Är det fel på mp3n, nån inställning eller kanske nåt med datorn? Hjälp jag blir galen! | |
| raisingirl | 2008-12-22 17:44 | |
![]() | Kan tillägga att min gamla mp3-spelare också höll på såhär ibland... | |
| Ray Jones IV - Ej medlem längre | 2008-12-22 17:52 | |
![]() | Ja om det har hänt dig 2 gånger beror det antagligen på att du är inkompetent när det kommer till teknik. | |
| raisingirl | 2008-12-22 17:54 | |
![]() | Tack för hjälpen! | |
| felghen | 2008-12-22 17:56 | |
![]() | lol | |
| fpsorknet | 2008-12-22 17:57 | |
![]() | Ray: Konstruktiv hjälp verkar vara din starka sida. Raisingirl: Kolla i iTunes eller WindowsMediaPlayer (eller motsvarande) om du har någon automatisk synkronisering påslagen. I så fall kommer det automatiskt att flyttas över filer från din dator varje gång du kopplar in din mp3-spelare. | |
| raisingirl | 2008-12-22 18:12 | |
![]() | Tack fpsorknet för ett konstruktivt svar! Jo det var nån automatisk konfigurering som var aktiverad i WMP... Hade kollat i SyncManager som följer med spelaren men den var ok, så långt som till WMP tänkte jag inte själv... Märkligt att det funkat i ett halvår bara... Stort tack för hjälpen! =) | |
| blaad666 | 2008-12-22 18:36 | |
![]() | Fina Creative är lite bökiga på det sättet, med deras synk-mjukvara som är automagiskt påslagen från första installationen. Samt att det är ett rent helvete att få tag på rätt drivisar för att få zen att fungera, från nätet. Slarva aldrig bort skivan. *tips*. | |
| Hickock61 | 2008-12-22 19:23 | |
![]() | Jag har själv ingen mp 3 spelare,,men? kan man inte helt enkelt trycka in spelaren o köra me drag and drop,,eller kopiera klistra in,,,eller måste man installera drivrutiner o speciella program bara för att lägga in filer på spelaren?? | |
| raisingirl | 2008-12-22 19:55 | |
![]() | Ja jag är ju inte så bra på det där; var ett tag sen jag köpte min men har för mig att man var tvungen att installera nån mjukvara för att få det att funka. Annars vill jag gärna ha det så enkelt som möjligt... Mitt största problem med att spelaren fylls på med oönskad musik verkar ha löst sig med hjälp av fpsorknets råd att kolla wpm, men det är fortfarande nåt som är skumt... När jag öppnar filerna i utforskaren så finns det tomma mappar där som inte går att ta bort och som inte heller syns i själva spelaren. Och så är det tvärtom också; jag har rensat ordentligt i spelarens bibliotek med hjälp av utforskaren men när jag öppnar spelaren så finns det fler album där jämfört med dom jag ser på datorn.... Konstigt, så skall det väl inte kunna vara?!?! Det som stödjer detta är att det spelaren verkar ganska fullpackad, enligt datorn, trots att jag inte lagt in särskilt mycket. Men jag har letat igenom alla mappar i utforskaren och det tar liksom inte upp så mycket plats, vad kan ha hänt?!??!!? Önskar att jag var en tekniknörd! =) | |