Spelrum
Giraffen45
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
51
Inloggade99
Mobilspel
Pågående22 047

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Busmika2005-09-25 09:28
Antal inlägg: 222

forumet förvirrar mig
Jag vet att det inte är så smart, men medans jag sitter och spelar(inte hets) så passar jag på att kolla forumet när den andre ska lägga sitt ord..Jag tappar totalt kollen på spelet, och har förlorat 400 i ranking på 2 dagar...hahaha
Ska nog lägga upp en ny teknik =0)
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2005-09-25 12:04
Antal inlägg: 2977

jepp för den taktiken låter ej så bra
 
HappyU2005-09-25 12:19
Antal inlägg: 6836

Själv har jag mitt beroende av betapet.com ändrat sig.. det är inte spelen jag är ute efter, utan forumet =) Ska försöka kombinera det..är det det som kallas blandmissbruk?!
 
Busmika2005-09-25 14:09
Antal inlägg: 222

Happy: Det är precis så jag känner...man vill spela men ändå vara här o lägga sig i alla diskusar =0)
Man kanske ska spela orankat för att klara båda två med hedern i behåll
 
Nemi2005-09-26 14:23
Antal inlägg: 5952

jag tycker det är ett positivt blandmissbruk :)
lägg sedan till musik i bakgrunden + icq å irc å det blir avancerad multitasking ;)
 
Mamin - Ej medlem längre2005-09-26 19:15
Antal inlägg: 79

tipsar om lekande barn som springer ut o in... alternativt en arbetsgivare som kräver uträttade tasks....

brinnande ris på spisen och översvämning i tvättstugan.

Det är multitask!
 
Szchörgen2006-07-31 15:16
Antal inlägg: 74

Det här är en gammal diskussion som aldrig blir "gammal". Ville bara flagga lite för det.
 
Zizzi2006-07-31 15:55
Antal inlägg: 866

Jag blir faktiskt lite förvånad över din kommentar, Szchörgen.

Var det inte du, som i en annan tråd, irriterade dig på att man inte fick fråga en fråga utan att bli tillrättavisad.
Det här ser jag som samma sak. Du vill här visa att folk kunde ha tittat bakåt i gamla trådar för att se om denna diskussion fanns där istället för att starta en ny här och nu.

 
Johnny_R - Ej medlem längre2006-07-31 16:23
Antal inlägg: 170

Jag brukar gå ut med hunden under "hets", blir för lätt annars.
 
Szchörgen2006-07-31 16:39
Antal inlägg: 74

?? Nu hänger jag inte alls med Zizzi. Jag vet vilken tråd du syftar på (den där jag blev lite frustrerad av att folk tolkade det jag skrev som nånting negativt när det inte alls var det).

"Du vill här visa att folk kunde ha tittat bakåt i gamla trådar för att se om denna diskussion fanns där istället för att starta en ny här och nu."
Det tycker jag var en väldigt taskig tolkning av det jag skrev. Här kommer den helt ärliga förklaringen till vad jag skrev:
Jag tyckte helt enkelt att det var kul att snappa upp en tråd som någon inte skrivit på på väääldigt länge (det där var en av dom äldsta jag kunde hitta) men som jag ändå tyckte var kul och aktuell istället för att bara svara på dom senaste.

Jag är ju en glad och trevlig kille... :/
 
Nemi2006-07-31 16:57
Antal inlägg: 5952

zizzi: bumpning av trådar (dra upp gamla döda bara för att få uppmärksamhet eller nåt annat fånigt) är inte tillåtet. Men den här tråden tycker jag är helt ok att ta upp igen och därför har jag inte gjort något :)
Många som mulititaskar tror jag och kan ha problem med det...
 
Scandal - Ej medlem längre2006-08-01 11:48
Antal inlägg: 620

Ibland så älskar jag Johnny_R:s inlägg :D
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?