Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 354 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| daner00 | 2009-01-06 04:24 | |
![]() | Kanada... är ett smutsigt land... god natt | |
| fal3n | 2009-01-06 04:26 | |
![]() | Dom är loooortiga | |
| kermis | 2009-01-06 04:27 | |
![]() | nu ska vi vara goda förlorare :) | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-01-06 04:29 | |
![]() | Hur mycket vann dom med i hockeytävlingen ? | |
| Bjure | 2009-01-06 04:31 | |
![]() | Måhända att de är smutsiga. De är allafall bättre på hockey än Sverige. Oavsett domarnas insats. De avgjorde inte matchen. | |
| Mårten | 2009-01-06 04:32 | |
![]() | jo! vad skulle det annars vara? | |
| fal3n | 2009-01-06 04:38 | |
![]() | Hade dommarna gjort sitt jobb så hade ju matchbilden förmodligen varit helt annorlunda. Fast vem vet. Kanada är grym på hockey, men dom är riktiga svin också. | |
| SnakeEye | 2009-01-06 04:42 | |
![]() | Jag missunnar inte det kanadensiska laget segern. De va väl värda den. De har ett grymt lag år efter år! Synd bara att de har den kanadensiska pöbeln på läktaren som är bland den mest korkade och smutsiga inom idrotten. Riktigt äckligt att se. Men jag förstår dem, annars ett hånat land, som får leva ut under korta perioder. Starkt gjort av sverige att kunna kämpa mot inte bara hockeylaget kanada... Nästa år tar vi dem! | |
| Mårten | 2009-01-06 04:52 | |
![]() | Tyvärr får väl både Subban (har alltid velat kalla någon det utan risk att bli bannad) och Esposito vara med nästa år också. | |
| patboone | 2009-01-06 05:04 | |
![]() | Va, en ny Esposito...släkt med ärkepuckot (!) Phil? | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2009-01-06 05:09 | |
![]() | Jag missunnar Kanada segern sjukt mycket, Sverige har till skillnad från Kanada glänst hela turneringen igenom och Kanada är dessutom ett pissland. Heja Sverige och Victor Hedman, han kommer bli störst | |
| 1335991 | 2009-01-06 05:14 | |
![]() | Han är vad jag vet inte släkt med Phil Esposito. Men måste ju fråga mig själv så här efteråt, VARFÖR i H-E är det INGEN av kronorna som tar en ORDENTLIG fight mot Kanadickerna då dom åker på Markström, fasiken då ska ju ALLA kronor, även dom som finns i båset,ut på isen och fightas! Allt för att markera att så gör man inte,utespelare i ishockey SKA skydda sin målvakt och jag måste säja att jag tkr småkronorna var för fega! Framför allt skall dom ut och slåss på isen när kanadickerna kör på Markström den andra ggn. Men den enda som vågade ell iaf försökte var ju Hedman,men tkr han å ena sidan var lite feg i den lilla fight som blev,Hedman skulle ju banka kanadicken gul och blå,även om kanadicken inte ville slåss! Men tkr det är för dåligt att canadickerna får åka på vår målvakt hela 4 ggr utan att ngn utespelare spöar skiten ur kanadickerna. Men ändå, GRATTIS till silvret! | |
| aklie | 2009-01-06 05:33 | |
![]() | Håller med 1335991! Det är inte golf vi diskuterar här. Ishockey är lika mycket ett rävspel och kampsport som det är ett spel med klubba och puck. Kanada är det lag i världen som utnyttjar den kombinationen bäst och därför är man bäst i världen helt rättvist. Överkörningarna på Markström är visserligen fula och borde resulterat i fler utvisningar men det är inte det som är poängen här. Poängen är att Markström är vår bäste spelare och får man honom ur balans, vilket man fick, får man hela laget ur balans. Kanada har flera gånger utsatt Foppa för samma sak när man besegrat Kanada. Var det någn som såg en svensk göra en ful grej på Kanadas bästa spelare? Nej! Grattis Kanada! | |
| aklie | 2009-01-06 05:36 | |
![]() | Kanada har flera gånger utsatt Foppa för samma sak när man besegrat Sverige menade jag så klart. | |
| Maad Max | 2009-01-06 05:46 | |
![]() | Kanada var det bästa laget, därför vann de. Om man nu ska diskutera händelserna gällande Markström så kan man ju tycka att det är grymt osportsligt, men framför allt, VAD FAN GÖR DOMARNA??????? Esposito får ju nästan beröm av domarna för att göra det. Vad jag menar med det är att det inte blir någon påföljd av det utan han får komma ut på isen direkt efteråt och till och med få tillfälle att göra mål..... Dommarskandal!!! Utöver det så spelade kanadensarna så mycket bättre än svenskarna över lag matchen igenom och därför vann de. Grattis till silvret! | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-01-06 06:04 | |
![]() | Vi mötte ett taktiskt och skickligt lag med fyra stjärnor på hemmaplan. Nästa år är Hedman och Pääjärvi flygfärdiga. Guld! | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-01-06 06:05 | |
![]() | Fan, vad jag hatar enögd, dum jävla publik. Glömde säga det. | |
| VattenFisk | 2009-01-06 07:34 | |
![]() | Jag måste säga att Canada var för jävliga , och domaren fy fan 4 ggr interferance mot markström (målvakten) , och domaren gjorde ingeting! vafan är det för nå? , menar dom att dom brukar köra över målvakterna och är det tillåtet, det kan jag verkligen inte hålla med om för jag hörde att domaren hade sagt till alla spelare att om ni tar i målvakten åker ni ut 2 min direkt! , men nu ser vi , jag tror inte domaren palla av trycket av 20 000 åskadare och dessutom består dom mest av canadiker... | |
| Intet | 2009-02-22 22:52 | |
![]() | Jag ska till Kanada om 2,5 vecka och titta på Mats Sundin! Det ni! | |