Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 640 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:25 | |
![]() | Trådlös sko God afton beärade skara av allvetare. Jag har en fråga, som kan behöva splittas upp i flertalet frågor, för att skapa någorlunda fungerande meningar, varpå mitt budskap kan tränga genom muren av tegelsten ni byggt upp kring er. Jag provar nu, så får vi se om det blir bra. Det är som så att jag en gång i tiden såg en dam hålla en sko som en telefon, på sin profilbild. Då tänkte jag, det är nog en trådlös telefon, med sådan där rolig form, ni vet, som banantelefoner t ex. I förhoppning om att jag skulle få svar kontaktade jag damen, men se, jag fick inget svar. Då blev jag lite nedslagen och tänkte det värsta, blev direkt kritisk mig mig själv som person och tappade nästan livslusten. Efter ett par veckor passerat och jag fått mitt förnuft i balans efter tragedin, började jag tänka i mer klara och upplysta banor, jag tänkte... kanske var det inte en telefon ändå, utan helt enkelt en vanlig sko? Kanske var det en telefon, men batterierna var slut? Om det inte var en telefon, varför höll hon skon som om det var en telefon? Nåväl. Idag, eller om det var igår, såg jag ytterligare en dam hålla sin sko som en telefon på sin profibild. Vad jag nu undrar är om jag borde våga kontakta även denna skotelefondam, eller om jag riskerar bli nedslagen igen, kanske ännu värre denna gång, rentav moloken, om jag lägger ner ytterligare själ i mitt kontaktande? Jag ber er om hjälp, upplysta skara. Jag vet ej hur jag skal gå tillväga. MVH Nattis. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:40 | |
![]() | Vill du att jag ska fråga åt dig, Nattis? | |
| Tess 08 | 2009-01-06 18:41 | |
![]() | Ta en försiktig kontakt... Så länge det inte är en sko med stilettklack behöver det inte göra jätteont att bli nedslagen av den... | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:42 | |
![]() | Ja, tack. Snälla. Och om det är ett svar som du tror kommer bryta ned mig så till den grad att jag kommer få åkommor för livet, kan du kanske dra en vit lögn? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:43 | |
![]() | Du får pm:a mig vem damen är :) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:45 | |
![]() | Men det vet jag inte, för jag vet bara hur bilden är. Kan jag PM:a dig när jag upptäckt henne igen? Nu måste jag uppdatera förstasidan i flera veckor i sträck med den rätta oturen. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-06 18:46 | |
![]() | Jag såg också en dam med en röd klacksko i handen som hon höll mot örat. Jag tror att jag faktiskt har sett en sådan telefon någon gång. Men vi får luska vidare. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:46 | |
![]() | kafountine: Det är personen jag menar! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:47 | |
![]() | Attas att man inte kan se vilka man skickat till utan att ha fått svar. >_< | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:48 | |
![]() | Hör av dig när helst du vill, Nattis, mi casa e su casa (mitt hem är ditt hem, på spanska, lite konstigt ordval men jag kom inte på något bättre :P). | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:49 | |
![]() | Naw. <3 | |
| Tess 08 | 2009-01-06 18:49 | |
![]() | my telefon are your telefon, kanske? | |
| Tinna | 2009-01-06 18:50 | |
![]() | modculture.typepad.c...op hone.jpg =) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-06 18:51 | |
![]() | Ha, där har vi den Nattis. Tinna är ju snabb. :-) Förresten, är det damen eller telefonen du är ute efter? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:52 | |
![]() | Det är en sådan ju! :D | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:52 | |
![]() | Jag är ute efter sanningen, och rättvisa. Även upprättelse. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-06 18:53 | |
![]() | Du är god du, Nattis. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-06 18:55 | |
![]() | Men Tinna vad fint! Jag har också sett damen i Betalobbyn med den där telefonen vid örat. | |
| TeddyW | 2009-01-06 18:59 | |
![]() | då kommer man till nästa fråga: varför vill någon prata i telefon på sin visningsbild? ^o) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-06 19:02 | |
![]() | En del har ju typ telefonen klistrad vid örat dygnet runt nästan och så kan man ju vara väldigt stolt över sin snygga telefon och vilja ha med den på bild. På msn har jag kort på mig vid min bil, den tycker jag om. | |