Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 72 |
Mobilspel
Pågående | 19 938 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kissed - Ej medlem längre | 2009-01-08 15:36 | |
![]() | Spa och välmåendetips:-) I den här tråden kan vi ge varandra tips på bra oljor, ansiktsmasker, hårinpackningar och diverse ting som får att må bra. Jag är en hängiven individ av hemmaspa eftersom det blir så mycket billigare. Just nu har jag upptäckt en underbar olja som du kan använda till massage, i badvattnet, i håret( jag har torrt hår) och även som kroppslotion. Man får verkligen sammetslen hud. Jag vill varmt rekomendera den, den heter "Tradition de Hammam" och är en biologisk arganolja från Marocko. Jag köpte den på en Yves rocker butik. Vad har ni andra att rekomendera för skönhet/välmåendeprodukte r? | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-01-08 15:39 | |
![]() | Jag menar givetvis Yves rocher:-) | |
Skugga | 2009-01-08 15:48 | |
![]() | Mandelolja från apoteket tycker jag är bra för hår och naglar, har även jag torrt hår. Mandeloljan är lite torrare än olivolja och luktar godare. | |
alfamarie - Ej medlem längre | 2009-01-08 15:52 | |
![]() | Jag kör riktigt billigt: Natusan Baby oil for bedtime. Den doftar gott och man hamnar nästan i himmelriket när gubben masserar ryggen med den på händerna. eller Tända ljus, ett bubbelbad och ett enstaka glas vin. CD-spelaren med en bra bok eller ljuv musik i. | |
zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-08 16:33 | |
![]() | rocker lät coolare kissed ; ) | |
rosa_kanin - Ej medlem längre | 2009-01-10 19:29 | |
![]() | jag tycker om att ha en blandning av turkisk yoghurt och senapssill i ansiktet under natten. | |