Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SmallHarmony | 2009-01-09 10:51 | |
![]() | Bra sms tjänst! Hej. Jag säker en bra sms tjänst på internet där man kan skicka Massutskick gratis. Har ni några bra tips? | |
| fal3n | 2009-01-09 11:11 | |
![]() | På GratisSMS.se kan du skicka gratis SMS direkt från din dator till en mobiltelefon. Du får ditt riktiga mobilnummer som avsändare och SMS:en är helt fria från reklam! Till skillnad från många andra sajter så kan medlemmar skicka 2 gratis sms varje dag utan krav på motprestation. Att bli medlem kostar givetvis ingenting. Vill du skicka fler än 2 SMS per dag så kan du värva dina vänner med mera... Kopierade från sidan.. | |
| stefanf | 2009-01-09 11:33 | |
![]() | menar du att du inte vill betala för själva SMS:en heller? Eller menar du att själva tjänsten ska vara gratis? Tror du får svårt att hitta någon som vill bekosta massutskick gratis. Själv använder jag annars (i jobbet) Messito.nu vilket funkar grymt bra. Alla tänkbara funktioner jag behöver (lägga upp listor, hantera inkommande SMS, byta nummer för avsändare mm. mm.). Man tankar kontot och sen är det bara att skicka - även om man får betala för de mess man skickar - själva tjänsten kostar dock inget.. | |
| vindsus86 | 2009-01-09 11:35 | |
![]() | fal3n: tre sms om dagen blir ju inte direkt massutskick. på smsking.com eller nåt sånt så får man femton sms om dagen om man uppdaterar sin profil med bild, namn och ort, typ. annars får man fem sms. gratis. utan reklam. | |
| vindsus86 | 2009-01-09 11:35 | |
![]() | smsking.se var det | |
| SmallHarmony | 2009-01-09 11:38 | |
![]() | det låter bra vindsus. tack för det tipset... | |
| fal3n | 2009-01-09 12:05 | |
![]() | vindus86: näe vet. men man kan göra som på smsking.se.. ladda upp bild och sånt så får man mer sms. själv så hade jag över 100 gratis sms där. | |
| fal3n | 2009-01-09 12:05 | |
![]() | vindsus* | |