Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 19 822 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| andemor | 2009-01-12 10:17 | |
![]() | ett litet barn är sjukt fick i dag veta att min väns dotter som har haft ett tuft liv och föddes utan matstrupe och har blivit opererad många gånger under sitt tvååriga liv nu har fått canser som sitter nära ryggraden. Jag gråter floder just nu men tänker att jag ska ge henne allt stöd genom posetiva och kärleksfulla tankar. Jag ska tända ett ljus för henne varje kväll. snälla medmänniskor där ute hjälp henne genom att ge henne era posetiva tankar och kärlek vi måste alla hjälpas åt att hela henne genom våra tankar. kram till er alla! andemor. | |
| annelille | 2009-01-12 10:24 | |
![]() | ... tråkigt att höra.... tänk på henne från mig...*skickar positiva tankar*.... =) | |
| Margana | 2009-01-12 10:32 | |
![]() | skickar också lite positiva tankar...även om jag helst vill slå det ifrån mig...har också en 2-åring och blir väldigt berörd...barnen är ju det käraste man har | |
| raringen | 2009-01-12 10:36 | |
![]() | Stackars lilla barn .... och all runt om henne. Hoppas så länge det finns hopp och minns ... underverk sker ibland. Skickar varma tankar genom cyberrymden | |
| mammamu33321 | 2009-01-12 10:59 | |
![]() | massor med kramar... | |
| Tess 08 | 2009-01-12 11:04 | |
![]() | Massor med varma kramar och positiva tankar till lill-tjejen! | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-01-12 11:39 | |
![]() | Gud vad hemskt att höra! Det är nog hemskt när någon i vuxen ålder drabbas av cancer, ännu hemskare när någon som aldrig riktigt fått leva drabbas. Håller mina tummar för att allt ska gå vägen. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-12 12:05 | |
![]() | *skickar massor med positiva tankar å kramar* | |
| ShikamaruN | 2009-01-12 12:09 | |
![]() | Min 8-åriga syster gick bort i cancer för två månader sedan. Det är en fint att du bryr dig, men tankar kommer inte göra ett jävla skit. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-12 13:02 | |
![]() | Kram andemor, jag hoppas och ber att det ska gå bra. | |
| vulcan | 2009-01-12 13:09 | |
![]() | forumadmin: Den här typen av ämnen är svåra att hantera. Inlägget uppfyller inte reglerna för att höra hemma under Seriöst och dessutom vet jag av erfarenhet att det förr eller senare kommer svar av typen från ShikamaruN. Nu tror jag visserligen att det är skrivet i förtvivlan, men det visar ändå svårigheten. Efter att ha funderat lite mer på lunchen har jag ändå beslutat mig för att stänga tråden, MEN låta den stå kvar här. Var och en må agera utifrån sin egen tro, men vi kommer inte att upplåta Seriöst åt uppmaningar om förbön och liknande. Det faller helt enkelt utanför syftet och för er som tror att sånt här har någon reell effekt så kanske ett forum på någon typ av religöst inriktad sajt är ett bättre ställe att agera på. | |