Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2009-01-18 12:47 | |
![]() | Tråden för "In/Utbördes" Beundran. I den här tråden kan vi uttrycka vår beundran för olika personer. Det kan vara personer här på Betapet, i vår hemmiljö, grannstad, i andra länder.... I var och varannan tråd här i Forumet så tas det plats i trådar, som inte alls har med saken att göra, till att hylla någon utvald. Mer praktiskt att samla alltsammans i en tråd. Passa nu på att ösa beröm över den/de ni beundrar. "Ära den som äras bör...." Själv vill jag passa på att uttrycka min djupaste beundran för de människor som, trots alla fruktansvärda svårigheter och risker, ändå har lyckats hjälpa de drabbade under kriget vid Gaza. Mouche | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-18 12:52 | |
![]() | Blir det inte lite som att diskutera enskilda medlemmar? | |
| pion ekrot | 2009-01-18 12:53 | |
![]() | Det räckte inte med komplimangtråden? Jag gillar dina trådstängnings-inlägg Mouche, för du påminner då lite om en lärare till mig. (Och den läraren beundrar jag). | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:07 | |
![]() | Ett bra initiativ mouche! Men tyvärr så tror jag det hjälper föga:-( | |
| pion ekrot | 2009-01-18 13:09 | |
![]() | Har jag missat något? Är det något fel med öppen beundran? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:15 | |
![]() | Jag beundrar min sambo som står ut med mig och mina hormonsvängningar, eller vad det nu är.. Tack för att du finns! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:16 | |
![]() | Klart att det inte är fel pion. Underbart med komplimanger och snälla ord men kanske inte i alla trådar där annat ska diskuteras. Det kan lätt bli lite sönderhackat och man tappar tråden efter 20 sidor dravel. | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:17 | |
![]() | Dessutom kanske svårt att ta alla kärleksförklaringar på allvar när det utförs tvångsmässigt av samma personer till samma personer i snart sagt alla trådar... | |
| pion ekrot | 2009-01-18 13:21 | |
![]() | Ja, okej. Det var nog det jag hade lyckats missa, men jag antog att det handlade om nåt sånt rosa kanin & kissed. :) Jag beundrar min katt. *spinner vidare* | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-18 13:30 | |
![]() | Hehehe...man behöver INTE nämna nam och då i synnerhet inte i negativa ordalag. Jag till exempel är full av beundran för en viss kollega till mig här som inte syns så mycket men som alltid har ögonen öppna och som ännu mer "alltid" har ett par tre förnuftiga ord att säga om saker och ting. Detta är alltså ingen tråd för "utlämnande" eller negativitet utan en rent positivt och uppmuntrande tråd. =) Mouche | |
| Femme_Fatale | 2009-01-18 13:34 | |
![]() | Mouche...det finns ingen så snäll och förnuftig som du här på Beta ;-) Mouches fanclub | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-18 13:35 | |
![]() | Meeen... *rodnar nästan* Tack Femme_Fatale =) | |
| Femme_Fatale | 2009-01-18 13:36 | |
![]() | Bra....skicka nu genast in en bild när du rodnar så vi får se ;-) | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:38 | |
![]() | Jag beundrar min make, som är den finaste mannen på hela jorden! :-) Älskar dig gubben. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:40 | |
![]() | Vulcan är helt okej. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:41 | |
![]() | Jag vill också ha ett ansikte på Mouche ;) Jag beundrar en av mina lärare som är flykting från Iran. Nu undervisar hon i både svenska och engelska. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:44 | |
![]() | Men tänk om han väger 150 kg, har skägg och glasögon, fettigt hår och dåliga tänder, då kommer ni bara att bli besvikna på att hans utseende inte stämmer överens med er bild av honom.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:45 | |
![]() | hur vet du vilken bild man gjort sig? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:46 | |
![]() | haha, det vet jag inte, men som en del kvinnor beter sig när mouche nämns så kan jag nog förutsätta att de ser honom som hyfsat attraktiv och de flesta tycker inte att den bilden som jag målade upp är speciellt attraktiv.. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-18 13:47 | |
![]() | .. fast jag kan ju ha helt fel även om det inte händer så ofta. ;) | |