Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SirMattBusby | 2009-01-27 08:41 | |
![]() | Krigsförbrytare Tycker man synd om henne??? Snacka om att hon trodde hon skulle få det soft i ett svenskt fängelse, så blev det ingen dans på rosor. Inte utan att man känner en viss skadeglädje, jag gör det allafall. Vad känner ni inför denna artikel? www.na.se/artikel.as...am p;insn=1 | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-01-27 08:50 | |
![]() | Hon bör väll vara glad att hon kan behålla livet utefter vad hon har erkänt sig skyldig till. en.wikipedia.org/wik...na _Plavsic Samtidigt så kan man ju tycka att hon borde ha valet till att isoleras från omvärlden kanske. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-01-27 08:54 | |
![]() | Hon är väl ironisk, kanske? Jag känner ingen skadeglädje men jag hoppas att hon upplever sitt straff som det är tänkt: som ett straff! Hon vet nog förmodligen mycket väl vad hon kunde blivit utsatt för i andra fängelser, runt om i världen, med tanke på brottets art. Eller så är kvinnan bara rätt och slätt dum i hela huvet?! | |
| SirMattBusby | 2009-01-27 08:54 | |
![]() | Men man undrar ju va hon hade väntat sig? | |
| SirMattBusby | 2009-01-27 08:56 | |
![]() | Har svårt att se ironin i det hon säger, tror hon har en lätt släng av hybris... | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-01-27 08:56 | |
![]() | Finns det inga fängelser med bara muslimer (undantaget hon själv, då) som hon kan få sitta i? Nej, jag skojar bara, det vore för grymt mot dem att få dela sina dagar med denna kvinna! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-01-27 08:57 | |
![]() | Risken är nog stor att hon tycker att hon är en übermänniska och borde belönas och inte bestraffas för att hon varit medansvarig till en etnisk rensning. | |
| SirMattBusby | 2009-01-27 09:17 | |
![]() | Jo, det är nog så och jag tror hon trodde hon skulle få en angenäm tillvaro på Hinseberg och att hon skulle särbehandlas... Jag kan inte hjälpa det men fan va jag tycker det är rätt åt den kvinnan... | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2009-01-27 17:56 | |
![]() | Krigsförbrytare, ett av dagens mest ihåliga ord | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-27 18:03 | |
![]() | "Denial ain´t just a river in Egypt" /Mark Twain | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-27 18:11 | |
![]() | För mig är det inget som helst problem. Plavsic och jag tänker precis lika; hon hatar uppenbarligen mig och jag hatar henne. | |