Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 640 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kirekhar - Ej medlem längre | 2009-01-27 20:53 | |
![]() | Bevara oss ifrån "Papegojan för klassiskt spel! Ockupera!"-spam! Det är dags att detta skitsnack tar sitt slut, det går inte ens att logga in på betapet längre utan att se den efterblivna tråden ingen bryr sig om. Det kan jag visserligen leva med men varför går vissa av er in på varenda rum här på betapet och spammar något i stilen med, "Välkomna till pappegojan där vi spelar klassiskt spel....". Det finns uppenbarligen inte en tillräcklig efterfrågan för ett rum med endast klassiskt spel så snälla, LÄGG NER. | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-27 20:56 | |
![]() | Målet är att få bort alla slumpade spel i alla rum. Så det är lika bra att du vänjer dig vid att lira klassiskt redan nu, Kirekhar. :-D | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-27 21:01 | |
![]() | Men kan det på allvar vara så svårt att dela upp rummen då, så vissa är enbart klassiska och vissa bara slump? | |
| kirekhar - Ej medlem längre | 2009-01-27 21:02 | |
![]() | Nu är det ju inte uppdelat så..... | |
| Gilena | 2009-01-27 21:05 | |
![]() | Håller med Lime, det kan ju vara rekommenderade speltyper i tre rum, resten helt fritt som nu. Det är väl bra att de som vill spela klassiskt lättare kan hitta varann! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-27 21:15 | |
![]() | Kan hålla med om att det blivit mkt, ber om ursäkt. Ska tagga ner o köra kanske 2 ggr per dag istället. Det har pågått ett par dar nu o förhoppningsvis har det gått fram till merparten. Alla är inte inloggade jämt o hela tiden. Dock har jag upptäckt att nya spelare rasat in i Gojan efter att jag vart ute o "promotat" (som jag föredrar att kalla det). Men nu när slumpspelare tycks ha gått samman för att stävja idén med ett eget klassikerrum genom att medvetet välja just Papegojan så inser jag att det bara blir löjligt. Hoppas ALLA klassiskerspelare fortsätter komma till Gojan, det börjar bli riktigt kul att se rad efter rad m klassiskt spel. | |
| kirekhar - Ej medlem längre | 2009-01-27 21:55 | |
![]() | Lite är förnamnet... Lägg bara ner, låt folk göra vad de själva behagar, du är ingen admin. Om de ansvariga ansåg att något sådant som ett rum med endast klassiskt spel skulle behövas skulle det fixas också. Låt oss spela som vi vill. | |
| Mammaoxå | 2009-01-27 22:13 | |
![]() | Det är väl ingen som sagt att du inte får spela i vilket rum du vill? Meningen var väl att de som spelar klassiskt bräde lättare ska hitta varandra. Jag tycker i alla fall att det var en bra idé. | |
| kirekhar - Ej medlem längre | 2009-01-27 22:32 | |
![]() | Det är inte det jag menar, Mamma. Hon går runt och spammar i varenda rum och jag som inte ens spelar så jätteofta ser hennes spam hela tiden oavsett tid och vilket rum jag är i. Det finns redan en tråd om detta, varför måste man vara en pina i ***en när intresset uppenbarligen inte finns. | |
| Skogsblomman | 2009-01-27 23:35 | |
![]() | Ikväll var det fullt i Papegojan. Hurra! kirekhar: Försök fundera ut varför du retar dig på en påminnelse om att idén finns? Vill du inte spela klassiskt i papegojan så är det ju ingen som tvingar dig, eller hur? Det är inte konstigare att vi påminner om detta än alla lockrop om turneringar tycker jag, som aldrig spelar turnering. | |
| Leeuwarden | 2009-01-27 23:44 | |
![]() | "Det är väl bra att de som vill spela klassiskt lättare kan hitta varann! " Undrar bara hur det svårt det kan vara... | |
| jeppe-m | 2009-01-27 23:46 | |
![]() | håller till fullo med dej kirekhar! här på betapet kör man vad man vill och vill man spela klassisk så finns det säkert alfapet till salu på närmsta matvaruhus :D | |
| emman | 2009-01-27 23:49 | |
![]() | vad ska man med Alfapet till, jag trodde vi spelade Scrabble? Det _är_ faktiskt skillnad =) | |
| jeppe-m | 2009-01-27 23:51 | |
![]() | ja men det är ju slumpad (stress och sånt) som är BETAPET! alfapet är ju precis samma som klassiskt bräde, det är slumpad bräde som gäller | |
| sanns88 - Ej medlem längre | 2009-01-27 23:53 | |
![]() | Det är ju slumpat bräde som ger lite action. Ska man köra klassiskt så kan man, precis som jeppe-m skriver, gå t närmsta affär o köpa ALFAPET. | |
| emman | 2009-01-27 23:55 | |
![]() | "ja men det är ju slumpad (stress och sånt) som är BETAPET! " -nej? Betapet kör lite olika varianter av originalspelet Scrabble. "alfapet är ju precis samma som klassiskt bräde" -återigen, nej? Alfapet är spelet med pilar och skit. | |
| sanns88 - Ej medlem längre | 2009-01-27 23:57 | |
![]() | Vadå pilar och skit? Vet du var ALFAPET är? :O | |
| emman | 2009-01-27 23:58 | |
![]() | ja, frågan är om du vet det. | |
| krutmarie | 2009-01-27 23:58 | |
![]() | Robban, vaddå få bort alla slumpade spel i alla rum, du kan väl inte mena allvar? | |
| lemama | 2009-01-27 23:59 | |
![]() | "-återigen, nej? Alfapet är spelet med pilar och skit" -nej, alfapet är precis klassikt bräde här på betapet.inge pilar och skit. | |