Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 640 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Prositi | 2009-01-30 17:54 | |
![]() | Hur raggar du? För några år sedan gjorde jag en undersökning på stan hur folk raggar. Sedan skrev jag en krönika om det. Det här ett intressant ämne... Hur raggar du? Är det så att du dricker att par öl på puben, sedan när du har mod går du fram till killen/tjejen du tycker är snygg och försöker säga något käckt som ska få henne/honom falla för dig? Eller är du en av dem som rent av ger en komplimang om en persons ögon. "Du har så vackra ögon, jag blir så glad och det liksom pirrar inom mig när jag ser dina vackra ögon"? Hur raggar du? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 17:55 | |
![]() | Har nog inte raggat sen 1987. Orkar inte, kan inte, vill inte. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 17:56 | |
![]() | har aldrig raggat...däremot har jag kunnat sagt ngt snällt till ngn å sedan är det bra för mig,å jag hatar då att man tror jag just raggar=/ | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-30 17:57 | |
![]() | Jag raggar inte, har aldrig gjort. Och jag är helt allergisk mot klassiskt raggande. När killar kommer med kommentarer efter en kväll. Så patetiskt och icke trovärdigt. | |
| Lindalainen | 2009-01-30 17:57 | |
![]() | behöver aldrig ragga. blir alltid uppraggad och dom blir alltid lika nekade ;) | |
| Prositi | 2009-01-30 17:59 | |
![]() | Vad jag har förstått så är det väldigt många tjejer som är less på just de killarna som går fram till tjejer på puben och säger både det ena och det andra för att få dem att falla för dem. Men ändå verkar det inte som om killar fattar detta. Nu har jag själv inte raggat på flera år, är lycklig gift, men jag tycker det är intressant ämne, just för att folk sällan tänker på HUR de uppvaktar/raggar. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-30 17:59 | |
![]() | "Doftar den här servetten kloroform?" | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:00 | |
![]() | mm,så är det ju | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:01 | |
![]() | Jag raggar inte heller, mer än att jag kanske strålar mer än vanligt när jag ser på någon. Jag blir dessutom lite blyg när jag är intresserad, vänder ibland bort blicken istället för att hålla kvar den osv, och vissa kloka hannar förstår vad det innebär. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:02 | |
![]() | Exakt prosit, jag tror många tjejer e trött på det. Men att inte killar har fattat det är en gåta. De kanske inte har den informationen på mars:-) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:03 | |
![]() | kissed:hahahahaha | |
| Prositi | 2009-01-30 18:03 | |
![]() | Jag var beredd på den här reaktionen som jag fick av en del här direkt. "Jag raggar inte" Även om inte ni sa just de orden var det lite samma innebörd. Anses det fult att ragga? Ragga kanske är ett ord som man just förknippar med de där killarna som vinglar fram med öl i ena handen och andra handen är på väg mot en tjejs rumpa för att säga hur fasscht den är. Eller? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:05 | |
![]() | Slitna komplimanger på rutin suger. De får en att känna sig smutsig av alla andra tjejer de landat på innan en själv. :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:05 | |
![]() | raggar,jag raggar inte å då vill jag ingen ska säga jag gör det heller!å hur kul är det att höra man raggar då man har pojkvän tex?så har man inte alls gjort det? å som tjej blir det ofta mer fult å ragga än som kille vad jag kan förstå,vilket jag inte håller med om men man säger då inte jag raggar då jag inte gör det,det är inte min grej även då jag är singel | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:06 | |
![]() | Nej jag tror inte det anses fult alls, men det kanske inte är så lätt/kul/intressant för alla? Ingen reaktion alls från min sida, utan ett konstaterande bara. Sen kanske ordet "ragga" har en negativ klang, varför inte "nätverka" eller nåt..."smiley" | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:06 | |
![]() | jag syftar på de jag skrev tidigare,då man bara sagt ngt fint,en komplimang,ja då har man raggat......*morr* | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:07 | |
![]() | Jag tror inte det anses fult om män raggar, men om kvinnor gör det. Att ragga låter ju burdust och "maskulint". Men det är inte anledningen till att jag svarade som jag gjorde. Jag raggar inte. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:07 | |
![]() | mmmmmm | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:07 | |
![]() | Det klart att man har draggat en del efter lik nere vid slussen ibland. Tyvärr med ganska magert resultat. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:08 | |
![]() | osså du då,,,hahaha=P | |