Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dubito | 2009-02-03 16:41 | |
![]() | Smultronställe Hej allesammans, jag bara undrar om ni har något specifikt smultronställe? Någonstans ni åker för att slappna av, för att ha roligt - helt enkelt var ni mår som bäst. | |
| Lindalainen | 2009-02-03 16:49 | |
![]() | berlin. | |
| foxy_1 | 2009-02-03 16:50 | |
![]() | Min kille köpte stuga i Sälen i Juni. Helt underbart ställe vilken årstid det än är att koppla av på. 65 mil enkel resa men jättehärligt tom att åka bara över ett veckoslut. Så annorlunda mot Småland;) | |
| Maybach | 2009-02-03 16:51 | |
![]() | I somras fredagen den 15:e augusti så hade jag sommarlov och och jag satte mig på tåget ensam för att åka till stockholm och vidare till södermalm. När jag sedan satt på söderstadions läktare halvtimmen innan matchstart och stämningen hos alla var på topp och det var varmt och skönt med perfekt kvällssol tänkte jag att det här måste vara mitt smultronställe. Fantastiskt! | |
| -Nephelia- | 2009-02-03 16:54 | |
![]() | Finns ett par ställen här i Sverige dit jag åker för att koppla av, ett ligger vid kusten i Södermanland, ett i Oviksfjällen. Annars är Istanbul staden som nästan blivit ett andra hem för mig. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-02-03 16:56 | |
![]() | Åka till Sthlm och besöka Söderstadion, vilket bortafan tycker att motståndarens hemmaarena är ett smultronställe? Dessutom så ligger inte Söderstadion på Södermalm. | |
| Maybach | 2009-02-03 16:58 | |
![]() | Jag är bajare? För övrigt sa t ex Sören Cratz innan han själv blev tränare i Bajen till sina spelare att "Nu grabbar åker vi till söderstadion, njut av denna match. Detta blir årets upplevelse", true story! | |
| Maybach | 2009-02-03 17:02 | |
![]() | ... Och jag vet att det ligger i Johanneshov. Det var mer symboliskt menat. | |
| Gilena | 2009-02-03 17:02 | |
![]() | Jag tycker väldigt mycket om Rom om man tänker smultronställen utomlands. Hade förmånen att få bo där ett år och lära känna denna vackra staden! | |
| Caligatia | 2009-02-03 17:03 | |
![]() | Rom! Inte nog med alla fantastiska saker man får se, maten, stämningen. Att en ljum kväll avnjuta en kall öl eller ett glas vin under ett olivträd är underbart. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-03 17:03 | |
![]() | Sängen :) | |
| Caligatia | 2009-02-03 17:04 | |
![]() | Gilena, jag måste berömma din fantastiska smak... ;) Jag är för övrigt avundsjuk, var bara där 4 dagar... | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-03 17:04 | |
![]() | Maybach 2005 om jag inte har fel Hammarby - Helsingborg 6-2 till Bajen då stod jag på läktarn me syrran och farsan i ösregn och det rann som vattenfall på läktarn det var mäktigt och att vinna så mycket den gången vi var dät böir sällan faktist men mäktigt var det | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-02-03 17:05 | |
![]() | Tänk att det förstod jag då rakt inte, varför kan inte vi sthlmare få ha våra lag ifred? Jag tycker att det är lite konstigt när folk ute i landet säger att de håller på ett sthlmslag men själva har de knappt varit i stan, vart ligger Bondegatan eller Brännkyrkagatan? bägge på söder. | |
| Billan_1985 | 2009-02-03 17:06 | |
![]() | Mitt smultronställe ligger en bra bit inne i skogen, bortom några åkrar, på berget vid en sjö. Alltihop är naturreservat, helt underbart vackert. Bara ljudet från naturen.. Behöver jag säga mer? | |
| Gilena | 2009-02-03 17:13 | |
![]() | Caligatia: Tack! Som så många gånger i livet var det slumpen som avgjorde! Jag var drygt 19 år, och hade bestämt mej för att åka till Frankrike och plugga franska, jobba som au-pair och kombinera med att plugga språk. Kunde inte ett ord franska. Började plugga hemma, samtidigt som jag sökte familj/skola. Då råkade jag få syn på annons om au-pair till Rom, och tänkte att -Va sjutton! Jag kan ju ändå ingen franska heller! Sökte och fick det!! Detta året blev faktiskt avgörande för hela mitt yrkesliv! Italienska var på den tiden mycket meriterande att kunna i skobranschen, jag halkade in på ett bananskal, och jobbar med skor fortfarande. Råder alla unga som kan och ev är arbetslösa att ge sej ut på äventyr i världen. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-03 17:25 | |
![]() | jag drog till schweiz en månad och sökte jobb fick 4 dagar sen behövdes jag inte mer tyvärr jag bodde hos farmor eller hos min faster | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-02-03 17:28 | |
![]() | Det här var mitt smultronställe i söndags, iloapp.extrico.org/d...he ight=784 | |
| Gilena | 2009-02-03 17:31 | |
![]() | NameIsNobody: Oj, vilken fantastisk bild! | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-02-03 17:33 | |
![]() | Gilena, tack, ja den blev fin! tog med mobilen hör och häpna .) | |