Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 627 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Emelisa | 2009-02-06 12:13 | |
![]() | Problem med "visningsprogram för bilder och fax" Ni vet det här standardprogrammet att öppna bilder i på datorn? "Visningsprogram för bilder och fax" heter det tror jag minsann. Jag har använt det som standardprogram att öppna bilder i i flera år och aldrig haft några problem, förrän nu. Jag köpte en ny kamera, och bilderna från den går inte att rotera i det där j*vla skitprogrammet! När jag försöker rotera bilder så kommer det upp en varningsruta där det står "om du rotarar bilden så kommer kvalitén att försämras" eller liknanade, så om jag roterar den iallafall så blir bilden helt röd och konstig. Jag börjar bli jävligt less nu när jag förstört två bilder! Alternativet är att jag ska öppna bilderna i photoshop och sen sitta och rotera dem en och en, vilket är väldigt osmidigt när man har en sisådär 300 foton att rotera. Är det någon som vet varför detta händer? Är det nån inställning? Jag dör snart av ilska. | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-06 16:53 | |
![]() | Ingen aning. Men jag bumpar gärna tråden så att någon expert får syn på den. | |