Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 580 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmsahn | 2009-02-08 18:58 | |
![]() | DVD Har noll koll på tekniska prylar. Är detta bra? Slimmad DVD-spelare med klassiskt svart finish som klarar uppspelning av de flesta format på marknaden inklusive CD-R/RW, DVD+-R, JPEG, MP3 och MPEG4-filmer (DivX/xVID) med undertexter i .srt-format. HDMI-uppskalning Med HDMI-utgång får du ljud- och bildsignaler digitalt istället för analogt. Kvaliteten på både bild och ljud blir betydligt bättre. Anslut DVD:n till din HDMI-ingång på TV:n eller hemmabiosystemet med en HDMI-kabel. Med uppskalning (720p/1080i) anpassas DVD-bilden för att matcha en modern TV/projektor för perfekt, knivskarp återgivning. Flexibel anslutning av externa enheter! USB-port och 3-i-1 minneskortsläsare på framsidan gör det möjligt att plugga in ett USB-minne/MP3-spelare/min neskort (MultiMedia Card, Secure Digital och Memory Stick) och spela upp MP3, JPEG och MPEG-4-filer direkt från dessa. Nu slipper man problemet med att först hitta filerna på datorn, bränna ner dem på en CD-skiva och sedan förvara denna. Med ett USB-minne/MP3-spelare är det bara att plugga i och köra. DMTech DVDH2008US är dessutom utrustad med en funktion för att rippa musik direkt från CD-skiva till anslutet USB-minne. Anslutningar: - HDMI-utgång (720p/1080i) - RGB-kompatibel scartutgång - Komponentvideoutgång med Progressive Scan - S-Videoutgång - Kompositvideoutgång - Koaxial digital ljudutgång - USB-ingång - 3-i-1 minneskortsläsare (MMC, SD, MS) | |
| Maad Max | 2009-02-08 19:01 | |
![]() | Låter kanon. Du ställer dock fel fråga. Frågan du ska ställa är om den matchar dina behov. Så, vad ska du ha den till? Ska du spela upp DVD-filmer på platt-TV eller projektor passar denna jättebra. | |
| emmsahn | 2009-02-08 19:02 | |
![]() | Jag ska kolla på Dvd på en vanlig teve bara, inget avancerat. Men den är värd att köpa med andra ord? 479 kronor | |
| mrperfect | 2009-02-08 19:02 | |
![]() | Vad är priset? Jämför med Bluerayspelare före köp! | |
| mrperfect | 2009-02-08 19:03 | |
![]() | Emmsahn ja det är värt priset, men min kostade 100 .....................bega gnad | |
| Maad Max | 2009-02-08 19:04 | |
![]() | Då är det en ultimat spelare, en enkel, billig och högst kompetent samt extremt prisvärd. Trodde HDMI-tekniken fortfarande var dyr....men där ser man. | |
| emmsahn | 2009-02-08 19:05 | |
![]() | Vet inte vad HDMI-teknik är, haha! Men tack för hjälpen :) | |
| Maad Max | 2009-02-08 19:07 | |
![]() | risken finns ju att kablarna du ev. måste köpa till kommer att kosta lika mycket som spelaren....hehe. Nej då, så farligt är det inte, men de är löjligt dyra för att bara vara kablar. har jag för mig. | |
| emmsahn | 2009-02-08 19:08 | |
![]() | Får man inga sladdar med? då är det ju ingen idé att köpa den eller? | |
| emmsahn | 2009-02-08 19:42 | |
![]() | Och vad är HDMI? kanske är enklare för mig att gå till en butik. | |