Spelrum
Giraffen48
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade71
Mobilspel
Pågående19 580

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Harrows2009-02-08 21:08
Antal inlägg: 144

guitar hero wii
hjälp ja är en guitar hero torsk hehe, men frågan är: vi är sugna på och köpa trummor osv men prob är ju, är det värt pengarna vi skiter inte pengar tyvärr. och sugna på wii fit med. läste i en annan tråd att de är kanon. jag tänker främst på barnen o deras kompisar . mina är då en grabb 8 år, en tjej 16 år och vi då gamlingar som vill vara med. sorry jag har svårt o förklara men nån kanske fattar

Hammarby IF2009-02-08 21:17
Antal inlägg: 44

Vilket spel har du? Måste ha Guitar Hero IV eller något av Rock Band eller Rock Band 2 för att köpa trummor. Om du bara sitter på Guitar Hero III skulle jag vänta ett tag på att Rock Band 2 ska komma ut (kommer snart) och köpa till alla instrument. Då kan du också köra med Guitar Hero III gitarren. Om du frågar mig skulle jag kanske köpa Wii Fit om du verkligen vill men hellre lägga pengarna på Zelda TP, Super Mario Galaxy eller Super Smash Bros. Brawl. Där är ett par spel som jag kan rekomendera starkt hoppas jag hjälpte lite iallafall.

karlsson7772009-02-08 21:18
Antal inlägg: 8

Jag skulle köra på trummor...wii fit är nog lättare att tröttna på tror jag.

Ulice - Spelvärd/Forumvärd2009-02-08 21:30
Antal inlägg: 3488

Köp Guitar Hero: World tour (tidigare IV). Jag har det till PS3 och det är kanonskoj. Det är väl samma uppsättning instrument som Rockband. Sång, gitarr, bas och trummor. I grundsetet ingår mick, trumset och en gitarr. Kanske går det att använda er nuvarande Guitar Hero-gitarr till också, så kan hela familjen köra på en gång. :-)

Bromsolja - Ej medlem längre2009-02-08 21:31
Antal inlägg: 187

Jag och en kompis har lirat i band i snart tjugo år, men nu spelar vi mest guitar hero. Så jåbit att åka till replokalen. Jag tycker trummorna är bra, ganska realistisk känsla. Det är lite få låtar till guitar hero dock, men vad jag hört ska det komma massor med nya låtar till rock band som släpps i vår.

När jag tänker efter var det rockmusik och gitarrplinkande som fick mig att sluta med sport, börja supa, röka och leva fan. Jag rekommenderar att du köper Ken och Barbie till ungarna istället.

Harrows2009-02-08 21:31

tack för svar tror de är sista rock band börjar tröttna hehe. har ett gäng andra spel men JAG gillar guitar hero, ok betapet är först. en fråga om vi köper hela kittet med trummor osv, det som kostar skjortan hehe. nu har vi två kontroller. behöver man köpa till flera lr

Harrows2009-02-08 21:36

guitar hero är så kul nu slåss vi om gitarren och har kul familjen, men mer instrument behövs hehe

Harrows2009-02-08 21:40

en fråga Bromsolja ni som spelar gitarr osv måste ju "äga" på guitar hero som sonen säger. vad kör du för "nivå"

Bromsolja - Ej medlem längre2009-02-08 21:43
Antal inlägg: 187

Jag spelar bara trummor på guitar hero, kompisen plinkar på "strängarna". Eftersom jag spelat gitarr i 20 år känns det roligare att låtsas vara trummis :)

Hammarby IF2009-02-08 21:46
Antal inlägg: 44

Vad menar du med två kontroller beror helt på vilket spel du har och ska köpa. Står kvar med mitt tips där du får en grym låtlista och om dem inte skulle falla dig i smaken kan du ladda ner nya låtar som släpps varje vecka. Har aldrig rört en gitarr men tar expert på 5* ändå:)

Tedacious2009-02-08 22:15
Antal inlägg: 1445

kan påpeka Harrows, att det gör inte mycket skillnad om man spelat gitarr.
jag spelar gitarr och har gjort det ett bra tag nu, det enda som kan hjälpa till är att man får flinka fingrar.

Men vem som helst, som är van vid att spela spel (och då har fått flinka fingrar igenom knapptryckande osv, samt att tajma) i allmänhet kan träna upp sig en stund och bli riktigt bra på guitar hero.

Harrows2009-02-08 23:18

tack alla jag börjar ju bli bra på easy det som funkar är dom "snabba" låtarna. Provade overkill- motörhead svårt men snabbt är fan bättre. HIF vi vill ha trummor mic en gitarr, behöver man fler trådlösa kontroller lr va de nu heter. den man stoppar i gitarren alltså. haha fan vad jag gör bort mej men bjuder på det :) . Kul spel vill spela nu. trummor är jag sugen på kanske passar mej bättre

Harrows2009-02-08 23:22

en sak till har inga flinka fingrar i spel bara typ nes 8 bitars det är lagom. skriva på tangentbordet = pekfingervalsen och tar hundra år

-Nephelia-2009-02-08 23:23
Antal inlägg: 1217

Trummorna är assvårt, säger jag bara. Kul men svårt!

Harrows2009-02-08 23:37

kul gitarren var ju skitsvår men trummorna lockar nu efter alla svar. ska bara försöka bli bättre än sonen nu som kör medium på gitarren han är bäst. ett kul familjespel helt klart. sonen säger att jag äger på easy hehe :)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?