Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:00 | |
![]() | alla älskar M Godtycket regerar! Vi vet alla vem som kommer stänga denna tråden. Skämt åsido, är det rätt att vissa trådar stängs(som dessutom handlar om ämnen som är kul att debattera) och att vissa trådar som handlar om utseende och snygga killar inte får vara kvar?` Jag har vart medlem här ett bra tag och tyvärr så har jag bevittnat forumets förfall på ett alltför smärsamt sätt..Att trådar som heter "vilken färg är du?" och "snygg" trådar dominerar är för trist. Det var kul att vara med i forum när det faktistk fanns något att diskutera men nu är det bara "hej, puss, var är du, jag ska lägga mig" som gäller..blandat med"vad fin din nya bild är".. | |
| megasen | 2009-02-13 23:05 | |
![]() | Ond_Kanin_ jepp där satt du huvudet på spiken | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:20 | |
![]() | Givetvis läggs snacket på den nivån som majoriteten inloggade spelare är på, dvs = alla tonåringar som raggats till sajten för att göra den större o populär. Tiden när det gick att diskutera lite mer allvarligt o när det var roliga inlägg är länge sen förbi. En renodlad spelsajt med massa fåniga kommentarer är vad man får räkna med idag. :-( | |
| Kummallinen | 2009-02-13 23:21 | |
![]() | Så du skyller alltså på ungdomarna? | |
| efctobbe - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:22 | |
![]() | Jag är nr.3 som hänger på! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:23 | |
![]() | Inte ungdomarnas fel, kumma.. däremot den enorma infaniliteten som genomsyrar vårat samhälle | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:24 | |
![]() | Och tråkigt nog forumet... | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-02-13 23:25 | |
![]() | . . . det var bättre förr . . . har hört det förut. :) | |
| Kummallinen | 2009-02-13 23:26 | |
![]() | Modest Y tycks anse det i alla fall. | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:27 | |
![]() | kaninen är full | |
| megasen | 2009-02-13 23:32 | |
![]() | kritiskt tänkade är lätt att tro att det skulle betyda att man, i största allmänhet, är kritisk till saker och ting. Att man granskar en företeelse och sen säger vad man tycker om den. Att man ifrågasätter vad någon sagt och sen spinner loss i ett galet ordbajsande där man uttrycker sin mening, utifrån sin synvinkel. Visst, inga problem, så kan vi säga om vi vill göra det enkelt för oss och inte vill behöva ifrågasätta våra egna värderingar. Vi kritiserar utifrån oss själva och det är rackarns smärtfritt. Kanske? | |
| mrperfect | 2009-02-13 23:38 | |
![]() | Jag tycke man gnäller för mycket över småsaker.........och tycker dessutom att det är jobbigt at behöva samla energi för att argumentera om allvarliga saker som krig och död............ Därför tycker jag trevliga plojtrådar är intressantare där man kan få sig lite underhållning, vill jag ta del av samhällsproblem så läser jag tidningar. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:41 | |
![]() | Och håll dig borta från betatrådar | |
| mrperfect | 2009-02-13 23:42 | |
![]() | Ja chefen :D | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:42 | |
![]() | Jag måtte vara korkad? Varför reta upp sig på trivialiteter. Varför inte starta en intressant diskussionstråd och strunta i de andra som man inte tycker om? Och vad ska ett forum göra åt dåliga tv-program? Jag har en off knapp eller byt kanal. Se på film, vad som helst. Ska jag vara ärlig så förstår jag inte problemet? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:44 | |
![]() | vit,,gäsp | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:46 | |
![]() | Vi är så infinitivlila. Eller vad sa du att det hette? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:52 | |
![]() | Tror kaninen ska gå och sova nu så tråkig som den här tråden är. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:52 | |
![]() | puss,kram, pyss, | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-13 23:53 | |
![]() | Kraaaaaam på dig, lilla Kanin. Love You! | |