Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 479 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sotfinger | 2009-02-18 16:06 | |
![]() | Bildskärmsproblem Nån som vet nåt om bildskärmsinställningar? Jag trodde att vitsen med en widescreen var att man skulle få en större arbetsyta. Nu verkar det som att det enda som händer är att bilderna töjs ut på bredden. Man kan välja antingen Full bild eller Format, på engelska Expanded resp Aspect. Vid full bild används hela ytan, men allting är uttöjt, bilderna blir helt förvrängda. Vid Format är bild och text normal, men det blir svarta fält på varje sida som man inte kan utnyttja. Finns det nån ytterligare inställning som jag inte har hittat eller ska det verkligen vara så? | |
| emmylicious | 2009-02-18 16:08 | |
![]() | Vad händer om du går in och ändrar upplösningen? | |
| Caligatia | 2009-02-18 16:10 | |
![]() | Hur skulle upplösningen påverka?? (Nej, jag har dock inget eget att komma med) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-02-18 16:15 | |
![]() | Det är upplösningen du ska ändra, det ska inte vara som du säger. Hur man ändrar den beror lite på vad du har för operativsystem. | |
| emmylicious | 2009-02-18 16:17 | |
![]() | XP: Högerklicka på skrivbordet, välj Egenskaper. Välj fliken längst till höger i rutan som kommer upp och ändra om lite på skärmupplösningen där så kanske det löser sig. Vista: Högerklicka på skrivbordet, välj Anpassa och sen Bildskärmsinställningar. | |
| Sotfinger | 2009-02-18 16:18 | |
![]() | Jepp! Tusen tack! | |