Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lolinonek | 2009-02-19 21:18 | |
![]() | LG bärbar dator Skall köpa ny bärbar dator, blev rekommenderad GL av den lokale dataförsäljaren. Nu vill jag gärna höra era erfarenheter av GL, bra som dåliga. Modellen jag funderar på heter LG E500-K.AP99V men det finns inget direkt att hitta på den. Tack på förhand!! | |
| ralfus | 2009-02-19 21:23 | |
![]() | Mina erfarenheter av LG är inte bra. oavsett produkt. | |
| kristina88 | 2009-02-19 21:23 | |
![]() | KÖP DEN INTE!!! Sitter med en sån och det har bara varit problem... Först så krånglade den med det trådlösa nätverket, sen visade det sig att det var en bugg som gick att ordna. Kortläsaren kan krångla ibland, och nuvarande problemet är att fläkten låter mycket. Jag ringde till supporten och fick då frågan om vi kunde byta fläkten själva... Jag anade att jag annars skulle få vänta en evighet på datan så jag sa ja, bara vi inte får någon skit för det sen... Tangenterna är inte heller bra. De fel jag har nämnt är typfel för modell E500 sade de till mig på supporten. Sen vet jag inte om den heter just K.AP99V, men just modellen E500 är inte speciellt bra. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-02-19 21:24 | |
![]() | Jag har en tv från LG. Den fungerar perfekt. Eller, blandat kanske. Lost har blivit bättre, men prison break har fullständigt ballat ur. | |
| lolinonek | 2009-02-19 21:35 | |
![]() | Vet inte vad jag skall ta mig till, vill ha en ny men kan inget om datorer | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-19 21:38 | |
![]() | Jaap: :) | |
| ralfus | 2009-02-19 21:40 | |
![]() | Hur mycket är du villig att betala? Vad ska du ha den till? osv osv... | |
| Tinna | 2009-02-19 21:41 | |
![]() | Har själv en LG R700.. Riktigt nöjd med den! :) | |
| veggie_d | 2009-02-19 21:41 | |
![]() | Asus har jag goda erfarenheter av, och Acer har jag hört mycket gott om. Vad du än gör, köp inte Fujitsu Siemens. Något snille på deras utvecklingsavdelning har kommit på idén att placera datorns CPU precis under tangentbordet, till vänster om styrplattan.. alltså där man normalt vilar vänster handled. Det blir svinjävlavarmt där, och då menar jag så varmt att man bränner sig. På riktigt alltså. Dessutom har snillets lika snillrika kollega tyckt att det minsann inte är bra att wlan-kretsarna slås på automatiskt, oklart varför, kanske för att man inte ska råka störa någon känslig utrustning om man får för sig att starta datorn i planets cockpit eller medan man ligger på operationsbordet. Hur som helst innebär det att du måste trycka en tangentkombination och sedan svara "ja" varenda gång du startar datorn och vill komma ut på nätet. Listigt, eller hur? | |
| lolinonek | 2009-02-19 21:44 | |
![]() | Jag skall föra över vhs till dvd, redigera fimer och bilder...spela betapet så klart. Annars är det inte så mycket mer. Jag kan tänka mig att betala upp till 8000:- | |
| CD II | 2009-02-19 21:45 | |
![]() | i-mac... ©CDII2009 | |
| veggie_d | 2009-02-19 21:48 | |
![]() | www.siba.se/Products...id =2032562 Den här köpte le-lou nyligen, och hon är hemskt nöjd. | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-02-19 21:49 | |
![]() | lol@JaapConrad! Bärbara datorer är nog lite av ett lotteri som det verkar - måndagsexemplar är visst tillverkade de flesta dagar i veckan. Jag var hyfsat nöjd med min gamla IBM T41. Min nya Asus lever tyvärr sitt eget liv (mycket som spökar där). Kompis o son har en IBM T60 resp T61 - de är riktigt bra (men därmed(?) dyra). Vad gäller LG så har jag ingen erfarenhet av deras datorer, men min CD/VHS funkar finemangs sedan flera år tillbaka! | |
| kristina88 | 2009-02-19 21:51 | |
![]() | Jag tror jag betalde runt 8000 för min HP jag hade innan... Fast tydligen förstörde jag den säger min man, enligt mig så var den bättre än det skräpet jag har nu... Men jag vet ju inte om jag kunde redigera filmer o bilder med den för det testade jag aldrig =). Men har du ingen större elektronikkedja i närheten? De brukar vara lite mer ärliga är lokala återförsäljare, för lokala återförsäljare har ofta bara ett märke de säljer och pushar då för det. Så är det här där jag bor iaf. | |
| LEYALEYA | 2009-02-19 21:54 | |
![]() | fler inlägg tack. vi väntar | |
| lolinonek | 2009-02-19 22:00 | |
![]() | Jo, han sålde faktiskt bara LG men han sade att det var för att alla andra datorer var sämre. | |
| lolinonek | 2009-02-19 22:05 | |
![]() | Den här lokale handlaren sade att han inte hade fått tillbaka en enda dator för fel, men han hade hört siffror om acer och det var 75 % som kom tillbaka . | |
| ralfus | 2009-02-19 22:09 | |
![]() | Ja, de acerdatorer vi har i skolan är rena skämtet. ( men de är troligast de billigaste som finns) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-19 22:10 | |
![]() | Jag har en LG e500 och är supernöjd med den. Har inte haft några större problem och haft den i drygt ett år. | |
| mrperfect | 2009-02-19 22:10 | |
![]() | Tror at problemet kan vara at man använder Vista som är superstrulande | |