Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| micro113 | 2009-02-21 12:37 | |
![]() | Bokälskare, gratis böcker Nu kan ni läsa bidragen till Bok SM på nätet, och var med och rösta och påverka vem som vinner. Ni kan också publicera era egna alster, och pröva lyckan i tävlingen; www.kapitel1.se/ Jag kommer själv att ladda upp en bok som jag jobbat med länge, och som nu får bedömas av andra -- spännande och jättekul. Fast man riskerar att bli helt sågad förstås :) Är det någon annan här med författar ambition? I så fall, vad skriver ni på? Och vad har ni tänkt göra med era alster? | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-02-21 16:10 | |
![]() | bra rubrik. lurade mig iaf. "svenska folket påverkar vem som ska vinna" - det kan aldrig sluta lyckligt. jag arbetar kontinuerligt med mina memoarer. när de är färdiga tänker jag skriva ner dem och därefter bränna dem. | |
| Betapater | 2009-02-21 16:13 | |
![]() | Jag har skrivit en bok som ska handla om rubriker. När den blev klar började jag fundera på vilka karaktärer som skulle finnas med. | |
| Mimikryp | 2009-03-07 11:28 | |
![]() | Jodå, någon form av författardröm finns väl även hos mig... Men känner jag mig själv rätt lär det aldrig bli någon bok av det. :-( | |