Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 354 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:24 | |
![]() | Konstnärer - hjälp! Jag har nyligen insett att jag likt många andra betapetare nog faller in under kategorin konstnär, men tyvärr har jag inte lyckats anpassa min garderob ännu. I ren desperation har jag gått förbi utanför second handbutiker och tittat i fönstren men till min förvåning är utbudet av svarta polos och baskrar extremt begränsat... eftersom man som konstnär ska vara utfattig har jag försökt skära ner på mina utgifter så jag åtminstone ska känna mig pank, men det betyder att jag inte kan handla mina kläder där jag annars skulle vilja... Vart vänder man sig för att få den rätta konstnärslooken till en rimlig penning? Jag har satt undan en månadspeng till franska cigaretter och viiin, men det har helt klart gått ut över klädkontot, snälla konstnärer, hjälp mig hitta hem. | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:27 | |
![]() | Om du behöver hjälp med att klä dig är du nog inte så duktig konstnär..Ja? | |
| Robodendron - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:28 | |
![]() | Mustaschen har du dock lyckats hyfsat med. Lite gles än så länge kanske, men ge inte upp. | |
| emman | 2009-02-22 14:29 | |
![]() | äsch, hela du skriker ju fransk emo, vännen ;) | |
| pion ekrot | 2009-02-22 14:30 | |
![]() | Jag är förmodligen rätt person att stå till tjänst. Mitt råd är att snatta russin på valfri matbutik som du sedan syr ihop till en tröja, ungefär som en nätbrynja. Bryt sedan lagomt på tyska, och världen är din att erövras. | |
| Robodendron - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:33 | |
![]() | Alla kvinnliga konstnärer är ju rödhåriga. Pion, ring mig när du har vernissage nästa gång. :-) | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:34 | |
![]() | homeopatrik, det finns väl inget som säger att en konstnär måste vara begåvad? | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:36 | |
![]() | Nej det gör det inte. Det har jag inte påstått heller. Om du LÄSER VAD JAG SKRIVER SÅ KAN DU SE ATT JAG SKREV _DUKTIG_!!! ...Ja? Oj caps! | |
| Robodendron - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:40 | |
![]() | Jag funderar på att göra en installation här. Ja, jag tänker i den tråd placera en cyberiotisk gaffeltruck som vid behov lyfter bort alla oönskade radiatorer (aka element). | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:41 | |
![]() | Men varför i allsindar skulle jag läsa ett inlägg som egentligen inte behandlar trådens ämne? ;) | |
| Robodendron - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:41 | |
![]() | *Lyfter bort TS* | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:42 | |
![]() | Vad är ämnet då om inte konstnärsklädsel? Jag har slut på intuition idag. | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:43 | |
![]() | Ja men klädkostnad är väl inte relaterat till begåvning? | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:45 | |
![]() | Det kan vara det. Om man är begåvad med en stor summa pengar från en trisslottvinst t ex så kan man köpa ett par acne-denim...Ja? Eller skaffa dyra trosnitar. | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:48 | |
![]() | homeopatrik, om du läst det inledande inlägget hade du sett att en förutsättning för att vara konstnär är att INTE ha en stor summa pengar... | |
| Robodendron - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:49 | |
![]() | Ordis leder på poäng hittills. | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:51 | |
![]() | Ja men om du läst mitt senaste inlägg hade du sett att en förutsättning för att bli begåvad med en stor summa pengar skulle kunna vara att investera i en trisslott. Är du riktigt duktig konstnär kan du dessutom måla på den så att du vinner hur som helst. | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:55 | |
![]() | homeopatrik, det räcker väl med att vara en duktig förfalskare för att fiffla med trisslotter? Men de kanske faller in under konstnärsbegreppet de också? | |
| Robodendron - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:56 | |
![]() | Metalman har utjämnat. | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-22 14:56 | |
![]() | Ja det gör de, de flesta. | |