Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 354 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SashaLuna | 2009-02-23 12:24 | |
![]() | Oscarsgalan Så kort och gott, vann rätt filmer? | |
| Lindalainen | 2009-02-23 12:28 | |
![]() | heath ledger vann! jag är glad ^^ | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-02-23 12:40 | |
![]() | Oscarsgalan känns ungefär lika förutsägbar som nyårsafton, massa glitter och glamour, men ingenting nytt från föregående år. Dock kul att Ledger vann, även om det var ganska förutsägbart. Han var hur som helst värd den, sjukt bra tolkning av jokern! | |
| Maad Max | 2009-02-23 12:45 | |
![]() | Det var väl inte så förväntat att Sean Penn skulle få priset i stället för Mickey Rourke? | |
| SashaLuna | 2009-02-23 12:45 | |
![]() | Jag tycker att galan hade lyft sig mycket från föra året! Synd bara på all reklam, hela hela tiden. Jo vist va det förutsägbart i många fall men ändå mysigt att sitta uppe med goda vänner och få drömma sig bort till lite glamor. Det behöver man i trista gråa sverige. Anntog innan att slumdog skulle vinna men hoppades på en annan. | |
| SashaLuna | 2009-02-23 12:46 | |
![]() | Jag trodde faktiskt på sean penn. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-02-23 12:57 | |
![]() | tyckte att filmerna som vann var bra, men jag undrar om det inte fanns bättre filmer att premiera. The Wrestler är en ganska ok film om en brottare som inte kunde hålla sig på mattan. Milk, om den första bögen som gjorde karriär i politiken är även den ganska välspelad men inte så kontriversiell, tycker det finns andra politiker att lyfta fram likväl. | |
| SashaLuna | 2009-02-23 13:00 | |
![]() | Håller med. De har lite tråkig smak. Tycker det va synd att den enda filmen av de nominerade som jag tyckte va en klar 5:a In Bruges fick så lite uppmärksamhet. | |