Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| janne121212 | 2009-02-24 07:20 | |
![]() | Vem minns Tom Lehrer? Blev överlycklig när jag upptäckte att en massa klipp på Tom Lehrer fanns ute på YouTube. Visste inte att det fanns filminspelningar av detta geni. Kunde vara kul att höra vad ni tycker om honom och vilken er favoritlåt är. För er som inte vet vem han är så ge hans sarkasm en chans,har gett mig många glada stunder. Personlig favorit sången om Werner von Braun. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-02-24 09:33 | |
![]() | Jag är uppvuxen med Tom Lehrer och hans intelligenta och träffsäkra humor som är blandad med sarkasm, det dummaste man kan göra är att ge "bomben" till Alabama. Jag trodde att jag var i princip ensam i denna värld med att veta vem han är och gilla det han gör, har faktiskt bara en gång förut spontant stött på någon som lyssnar på det han har gjort och det var för ca tjugo år sedan. Jag tittade också på några klipp på you tube för ett par dagar sedan, jag undrar om han lever fortfarande? Jag vet inte vad jag tycker bäst om utav honom, new radical math tycker jag är kul. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-02-24 09:36 | |
![]() | Den här kan väl vara rättbra att ta till sig i dagens situation runt om i världen www.youtube.com/watc...Il J8ZCs4jY | |
| Plastbil | 2009-02-24 10:47 | |
![]() | Tom Lehrer var bra, kanske lite ojämn dock. Och man ska inte glömma att han faktiskt inte var ensam, sarkasmen var en hel musikrörelse under 50-talet. Men om man gillar honom kan jag rekomendera Lars Ekborgs hyllning från 60-talet "I Tom Lehrers vackra värld" med bra versioner av några Lehrer-låtar, översatta till Svenska. | |
| sanlin | 2009-02-24 10:55 | |
![]() | Tom vem???Aldrig hört talas om dock....Kanske är för ung! ;-) | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-02-24 10:57 | |
![]() | Den om bomben minns jag nog tydligast. Gillade hans humor. | |
| shantione | 2009-02-24 11:02 | |
![]() | han e kool faktist! | |
| janne121212 | 2009-02-24 11:04 | |
![]() | Tror han lever, finns en person som har gjort en sida om honom. Har dock inte koll på när den senast uppdaterades. | |