Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 250 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-02-26 12:53 | |
![]() | Ingves... Jag vet inte hur många av er som följer ekonomi nyheterna? Min snabba analys är att aktiemarknaderna och nyheterna har gått från en bipolär nyhetsrapportering till extrem positivism och nu vidare till närmast religion! Dyrka mammon! :) *host* Känner ni till bankchefen, Ingves? Ingves är gud i dom kretsarna och Dagens Industri hyllar honom med champagne och jordgubbar! Här är några av överskrifterna från senaste dygnets artiklar: "Ingves välkomnar Victorias bröllop" Stefan Ingves välkomnar eventuell positiv inverkan från kronprinsessan Victorias stundande bröllop. Han säger sig dock inte se några mätbara effekter. di.se/Avdelningar/Ar...&a mp;o=sp4 "Vändning 2010" Stefan Ingves räknar med att den svenska konjunkturen vänder uppåt igen under nästa år. Men osäkerheten är stor, understryker riksbankschefen, som jämför sitt arbete med att åka långfärdsskridskor. di.se/Avdelningar/Ar...vu dnyheter "Överens om sänkning" Stefan Ingves och övriga ledamöter i bankens direktion var överens om beslutet att halvera reporäntan vid mötet den 10 februari. di.se/Avdelningar/Ar...vu dnyheter Jag tycker det är löjligt men jag undrar, har ni några finurliga "Ingves"-nyheter så bygg gärna på med fantasin nedanför. Exempel: "Ingves skalar morötterna så palsternackan spirar" | |