Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 294 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| rina1 | 2009-02-27 19:39 | |
![]() | Vilka fyra skulle du bjuda? Såg just på "Gokväll" där Thomas Bolme bjöd fyra middagsgäster. Vilka skulle du bjuda om du fick välja bland levande och döda? Just ikväll skulle jag gärna träffa Janis Joplin och höra hur hon hade det i skolan i Port Artur, Paulus och höra hur han tänkte sig det hela, Jonas Gardell kunde få vara med och ställa intelligenta frågor till Paulus och ja, Ray Davis skulle jag ju gärna träffa men vad vi skulle prata om vet jag inte. Detta fordrar lite mer eftertanke... | |
| solros x - Ej medlem längre | 2009-02-27 19:49 | |
![]() | *Samuel L.Jackson *Madonna *Mikael Persbrant *Astrid Lindgren | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-02-27 19:50 | |
![]() | Jag skulle välja 4 döda så det blev tyst och lugnt. | |
| Anarkisten - Ej medlem längre | 2009-02-27 19:51 | |
![]() | Andreas Malm Che Guevara Larry David Groucho Marx | |
| Miss_jk | 2009-02-27 19:53 | |
![]() | www.betapet.se/forum...=- 0#250080 | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-27 19:55 | |
![]() | Sven Wolter, Miles Davis, Luciano Pavarotti och povel Rammel. tveklöst. Möjligtvis byta ut miles mot Christer Pettersson | |
| ANDERStG | 2009-02-27 19:56 | |
![]() | Miss_jk: Där handlade det om högst fem personer. Det här är ett annat tema. Du börjar bli skicklig på forumsökandet. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-02-27 20:02 | |
![]() | Jag skulle bjuda Miss_jk först och främst för att säkerställa att ingen tog upp något ämne som vi redan diskuterat under kvällen. Därefter skulle jag bjuda Zorrro för att få igång någon slags konversation. Sedan skulle jag bjuda Nattravn för att säkerställa att någon förstod mina skämt, och slutligen skulle jag bjuda -bara Ann. Eller förresten kanske hellre bara Ann för att få spendera kvällen ensam med henne. | |
| Mandark | 2009-02-27 20:03 | |
![]() | - Astrid Lindgren - Janne Andersson (han ambulanssnubben från TV3, bara för jag känner honom) - Ässät - Anna Sjöö | |
| Miss_jk | 2009-02-27 20:05 | |
![]() | Handlar inte om skicklighet utan om erfarenhet. Har man en gång följt en tråd så minns man att det ämnet kommit upp. Har vart medlem sen 2005 så det är ett antal trådar som gått igenom mitt huvud. Sitter inte och söker på alla trådar som startas för att se om det finns en annan utan det är mitt oerhört goda minne som gör att jag kommer ihåg sådant. | |
| Miss_jk | 2009-02-27 20:05 | |
![]() | E Soul, jag blir hedrad. | |
| mrperfect | 2009-02-27 20:30 | |
![]() | jag mindes också tråden så jag går dit istället | |
| ANDERStG | 2009-02-27 21:19 | |
![]() | Miss_jk: Men man ska komma ihåg rätt sökord också. I det här fallet räckte det väl med middag. Vad mer är, man ska ha en brinnande passion för att upplysa folk om att de inte åstadkommit något nytt under solen. Allt de vill prata om har man pratat om förr. | |
| Miss_jk | 2009-02-27 22:02 | |
![]() | Komma ihåg rätt sökord? Nja, det beror ju på om man kommer ihåg vad den tidigare tråden hette, då är det inte så svårt. Jag har ingen brinnande passion bla bla, men däremot är jag trött på att folk inte kan söka efter ett enda litet ord i forum-sök. Okej, jag vet att man inte alltid hittar det man söker, men i de fallen man får sitta och leta så länkar jag aldrig heller. Ett exempel är tråden som startades häromdagen, ang. om man sminkar sig eller inte. Söker man då på ordet "smink" så kommer ett antal trådar om just det ämnet upp. Hur svårt kan det vara? Ett tag skrev jag dessutom alltid typ "Här finns flera personers åsikter i frågan eftersom du verkar intresserad" eller liknande, ändå tar folk så otroligt illa vid sig. Varför är min fråga då? Startar man en tråd så är det väl för att man vill veta, inte bara för att starta en tråd. Eller? | |
| Ässät | 2009-02-27 22:04 | |
![]() | Kom nu miss j_k.. nu går vi till tråden småsaker vi retar oss på 2 :D.. ja har oxå undrat varför folk inte söker i forum innan dom startar en tråd. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2009-02-27 22:04 | |
![]() | Adolf Idi Amin Judas Einstein | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-27 22:33 | |
![]() | Mandela Micke Dubois Dolly Parton Sid Vicious | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:15 | |
![]() | Knatte Fnatte Tjatte och Hitler. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:28 | |
![]() | Är du nazist,-BAUDI? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:32 | |
![]() | Intressant mix Baudi - vad blir samtalsämnet? | |