Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 434 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pseudonymf | 2009-03-01 11:56 | |
![]() | Sex som stör grannen! Jag gillar sex. Jag tycker om sex. Jag kan till och med avguda sex ibland. Men jag avgudar inte när min granne har skrapat fram nåt sinnessjukt krogragg i sina gömmor och sätter på henne som duracellkanin på crack i över tre timmar. Vid 02.20 hoppade jag i säng. Runt 02.50 vaknar jag av följande ljud från mitt tak: OHAOHAOHAOHAOJOJOJOJOJOJ DÄRDÄRDÄRDÄRDÄRDÄRDÄRDÄR DET GÅR DET GÅR DET GÅR DET GÅR OHAOHAOHAOHAOJOJOJOJOJOJ När jag hör att H.F (min granne, hyresvärdens son) går på toaletten för första gången, tänkte jag att: Skönt, nu är de färdiga. HAHA! Nejdå, det dröjde väl ca 10 min - sen var de igång igen. Och så höll det på. Detta lyssnade jag på i repeat från kl 02.50 till kl 05.03. Då fick jag nog och tog mitt ut i vardagsrummet för att se på ett avsnitt av Medium (eller typ tre avsnitt). Jag trodde att jag skulle slippa höra dem från vardagsrummet. Men icke, OHAOHAOHAOHAOJOJOJOJOJOJ, hördes därinne också. Efter tre avsnitt av Medium och en stadig frukost vid 06.10, hann klockan landa på 06.40. Då var det tyst och jag bestämde mig för att gå och lägga mig. Igen. Jag hann sova i ca 40 min, till ca 07.20. Sen började de igen. OHAOHAOHAOHAOJOJOJOJOJOJ DÄRDÄRDÄRDÄRDÄRDÄRDÄRDÄR DET GÅR DET GÅR DET GÅR DET GÅR OHAOHAOHAOHAOJOJOJOJOJOJ När klockan blev 08.20 hör jag ytterdörren till grannen slängas upp med ett brak och en klackbeklädd tjej stapplar nerför trappen till en - wait for it - TAXI! HAHA! Det bör ju har varit ett krogragg. Men nu till dagens fråga: Hur många tror att hon fejkade sina ca 8 orgasmer hon skulle ha fått, av min förmodligen, väldigt berusade granne?! För jag är övertygad om att man inte kan tillfredställa någon så bra, om det är första gången man har sex. Så mina teorier är att hon fejkade järnet, eller så har de träffats förut. För en flickvän åker väl inte hem i taxi på morgonen? Om jag skulle klaga till grannen, på hans aktiviteter, vad skulle jag säga? Och får man verkligen klaga på sexutövande grannar? | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-03-01 11:59 | |
![]() | har du mikrofon på datorn? nästa gång spelar du in hr det låter, bränner det på en skiva och lägger i hans brevlåda. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-01 11:59 | |
![]() | Klart man får. Samma som man får klaga på att de spolar på toaletten eller deras byracka skäller. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:00 | |
![]() | Ge gagball som påskpresent. | |
| emmylicious | 2009-03-01 12:02 | |
![]() | Lite jobbigt att klaga om det är hyresvärdens son? :P "Du, din son har sex från 2 på nätterna till 8 på morgonen..." | |
| pion ekrot | 2009-03-01 12:05 | |
![]() | Har ingen åsikt om dem, skiter fullkomligt i huruvida de haft sex innan, om hon fejkade eller om han var full. Tråkigt att du inte fick din sömn, jag förstår om det var frustrerande. Det är väl bara att skriva en vänlig men tydlig lapp och lägga i brevlådan eller sätta upp i trapphuset? Man får klaga på vad man vill. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:10 | |
![]() | Jag skulle defenitivt sätta upp en lapp i trapphuset. | |
| Tess 08 | 2009-03-01 12:11 | |
![]() | DU, Kn*lla lite tystare tack! eller vad skulle det stå på lappen? | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:11 | |
![]() | jag tror de var drogade ja | |
| dragabol | 2009-03-01 12:12 | |
![]() | anktejp ´s lösning verkar bra - skicka det till hyresvärden istället och tacka för natten :) | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:13 | |
![]() | några i mitt förra hus skrev till en granne: "hörrudu måsen! vi hör dig kan du vara lite tystare, det bor bler i huset!" sen hade de ritat måsar och grejer haha, jag tror det funkade. | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:13 | |
![]() | fler* | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:14 | |
![]() | Klart man får klaga - men om det inte sker fler gånger så kanske det inte är ngn ide? Jag menar det går ju inte att göra något åt saken retroaktivt så att säga. | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:14 | |
![]() | jag och min kompis ropade tillbaks: MEN HÅLL KÄFTEN! och SLUTA FEJKA jag menar om vi hörde dom så hörde de oss! | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 12:14 | |
![]() | Bra förslag, gillar den här trådens utveckling. Gagball, det är det bästa förslaget hittills. En sådan tillsammans med en vänligt skriven lapp och ett paket silvertejp gör nog susen. Ska fundera på saken :) | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:17 | |
![]() | sääkert | |
| Pst19 - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:20 | |
![]() | Hade liknande grannar när jag bodde i ett studenthus. Och det slutade med att en annan av de boende en gång i sällskap med dem i hissen började sjunga på Kjell Höglund "Jag hör hur de ligger med varandra i våningen ovanför" | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 12:21 | |
![]() | Ja, det är ju lite knepigt det där, men jag prövade faktiskt att ropa Håll käften åt dem, men det verkade inte funka. Inte heller när jag dunkade med golvmoppen i taket. Jag hörde tillåmed när sängen slog i väggen när det gick som fortast :P | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 12:21 | |
![]() | Pst19: Haha, ska prova med det. Ställa mig i trapphuset och köra Magnus Uggla´s 4 sekunder, men ersätta sekunder med timmar! | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-01 12:22 | |
![]() | skriv en lapp, man måste få dem att skämmas så att de inte går igång på att andra hör. | |