Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| micro113 | 2009-03-01 15:15 | |
![]() | Tjejbad, är det bra eller dåligt Många badhus inför nu tider enbart för tjejer - så att man skall kunna bada utan män i lokalen. Jag som är överviktig tycker det känns bra att kunna gå och simma utan att känna att killarna fläskmärker en. Samtidigt så är det ju diskriminering mot killarna som utestängs från baden under de tiderna. Vad tycker ni - rätt eller fel? | |
| Robbansknop - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:16 | |
![]() | Det är väl okej, tycker jag. Så länge det bara rör sig om ett par timmar i veckan, eller så. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:17 | |
![]() | jag tycker det är rätt,alltid ngn som ska störa sej,,, männen kan ju gå de övriga öppet tiderna! skulle de finnas bad bara för män,så jag stör mej inte alls på det heller=) | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:18 | |
![]() | Eller varför inte bygga ett helt fläsksamhälle där alla fläskmärkta kan bo tillsammans? | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:21 | |
![]() | Det är nog bra. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:21 | |
![]() | Välkommen tillbaka Robban <3 | |
| micro113 | 2009-03-01 15:23 | |
![]() | anktejp Jag vill inte bo i USA -- om det var det du menade.. Annars kan det ju vara så att vi fläskiga faktiskt inte har så mycket gemensamt att vi vill leva och bo i samma område bara för att vi är feta. Dessutom var gör man av sin smala man och sina smala ungar i så fall? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:23 | |
![]() | Bara om man får ha bara bröst. | |
| micro113 | 2009-03-01 15:25 | |
![]() | Budalv Den iden gillar inte jag -- jag ser nog helst att överdelen är på plats, tror jag. Fast det kanske skulle vara skönt att simma utan. (Tänker) | |
| Roquentin | 2009-03-01 15:27 | |
![]() | Bra idé. Fast jag skulle vilja utveckla den lite. Portförbjud tjocka kvinnor på gemensamma badhus och hänvisa dem endast till tjejbadhusen. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:30 | |
![]() | micro... nej det var inte usa jag menade, fast det var rätt kul svar av dig =) Jag syftade på vart är samhället på väg om alla som känner sig lite utsatta på ett eller annat sätt ska få egna zoner och segregera sig ytterligare. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:31 | |
![]() | själv är jag inte på badhuset alla timmar under deras öppet tider,så jag förstår inte varför man kan ha sånna stora problem med att undvara några timmar i veckan åt de som vill ha tjejbad | |
| billyg - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:33 | |
![]() | Jag tycker att det är en fin idé då ju många ungdomar kan handla omoraliskt i badhusen om de umgås med det andra könet. På min tid hade vi en skola enbart för pojkar och en annan enbart för flickor. Till flickskolan ägde vi ej inträde så länge den fanns. Detta gav mig en stor respekt för kvinnor, för vilket min första hustru var mycket tacksam. | |
| Mimikryp | 2009-03-01 15:45 | |
![]() | För min del spelar det ingen roll. Jag tycker ändå att det är jobbigast att visa mig helt naken i omklädningsrummet... (Nej, jag vet att ingen kollar, men har man kroppskomplex så har man.) | |
| listfascist | 2009-03-01 15:50 | |
![]() | Varför inte införa separata tider för svarta och vita (för att undvika raskonflikter, för som vi alla "vet" så är det aldrig bra att blanda två motpoler). Ursäkta, men vilket århundrade lever vi i egentligen?? | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2009-03-01 15:59 | |
![]() | Vilken bra idé!! Tänk om killar skulle få syn på verkliga tjejer i baddräkt och bikini och inse att dom flesta av oss inte ser ut som i Slitz, vad hemskt det skulle vara!!!! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-01 16:03 | |
![]() | little red:de sitter i männen det....är de så jävla dum å tro de så får dom tro de,inga "män"å bry sej i,å de är inte min uppgift å bevisa ngt för dom heller | |
| Tess 08 | 2009-03-01 16:09 | |
![]() | Vi har "vuxen"-bad en kväll i veckan när man kan simma utan en massa skrik och skrän. Sen har vi morgonsim någon gång i veckan. Vet dock inte om det finns tjejsim... | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-01 16:11 | |
![]() | haha | |
| pennyjenny | 2009-03-01 16:12 | |
![]() | I vår simhall är det myskväll varje onsdagkväll. Från klockan 18 är det tända ljus, inga barn utan målsmans sällskap, ingen lek. Bara simma i mysbelysning. | |