Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 280 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Prositi | 2009-03-05 12:08 | |
![]() | Vad tycker du? Vad tycker du om min nya site? Jag fråger er här på forumet för här är alla möjliga människor. www.skrattamer.com Lockar det er att gå på det föredrag jag har? Läs om det på min site... Säg gärna vad ni tycker, var ärliga....inget mes nu.. | |
| Miss_jk | 2009-03-05 12:46 | |
![]() | Bara en tanke, men du kanske skulle skriva lite mer ingående om föreläsningarna. Vad mer exakt ska du prata om? Hur ska du prata om det? Ska man sitta och lyssna eller är det lite "aktiviteter" runt om? O.s.v. Kort sagt: Ge föreläsningarna betydligt mer plats på din sida. Önskar dig stort lycka till! | |
| åsiktmaskin1 - Ej medlem längre | 2009-03-05 14:11 | |
![]() | Jag tycker det är ett dumt hittepå!! Men det är roligt att ni unga tar tag i saker och inte bara sitter och ser på tv!! | |
| mia_85 | 2009-03-05 14:13 | |
![]() | jag tycker det e väldigt bra. verkar vara en intressant föreläsning.. | |
| snorklan | 2009-03-05 14:47 | |
![]() | Håller med Miss_jk, berätta mer ingående om föreläsningarna. Sen är jag inte heller överförtjust i färgsättning och typsnitt. I mitt tycke skall det vara rent och enkelt. Men i övrigt.. Grymt att såna som du finns och peppar dem som är mindre starka! | |
| pion ekrot | 2009-03-05 14:56 | |
![]() | Jag gillar verkligen bilden med tigertofflorna och tycker att man faktiskt får en rätt bra bild av vad det handlar om. Min enda kritik gäller utseendet på hemsidan och typsnittet på texten, som verkligen inte är min stil - "charmigt hemsnickrat" skulle jag kunna beskriva det som i absolut bästa fall. | |
| Miss_jk | 2009-03-05 14:59 | |
![]() | Ja, utseendet på sidan kan förbättras. Ser kanske lite för oproffsigt ut, vilket kan få folk att tro att du som föreläsare är oproffsig... Rent och cleant tror jag är det bästa. | |
| Prositi | 2009-03-05 16:44 | |
![]() | Tack så mycket för era åsikter.... Är det någon av ers om är intresserade av att adda mig på msn? Så jag kan bolla med er mer om hemsidan? | |
| monkan56 | 2009-03-05 17:28 | |
![]() | Jag tycker nog att du skall ändra " det är mer show än föreläsning". Låter lite för lättsinnigt, tycker jag. | |
| Prositi | 2009-03-05 19:22 | |
![]() | Tack för de tips och tankar ni har gett mig. | |
| Lasse1978 | 2009-03-05 20:25 | |
![]() | Jag tycker den är asful och lite konstigt upplagd.... :D Det finns ju många ställen som erbjuder enkla mallar gratis, testat någon av dem? Du kan PM mig här om saken. Jag jobbar en del med marknadsföring. | |
| Prositi | 2009-03-05 21:56 | |
![]() | Tackar Lasse!! Jag är själv rätt nöjd med min design på hemsidan. Men jag tackar för att du säger vad du tycker. Jag tycker det är roligt att jobba med hemsidan själv och tack för att du erbjöd dig att PM:a med mig, men jag vill försöka själv och se hur det går. | |
| Prositi | 2009-03-06 10:44 | |
![]() | Jag har gjort en del ändringar på min sida och även lagt upp en ny text. Vad säger ni om den nu? | |
| mrperfect | 2009-03-06 10:56 | |
![]() | Hemsidans utseende måste fixas till. Lite korta meningar med förklarande text borde dessutom förekomma. | |
| pion ekrot | 2009-03-06 11:10 | |
![]() | Jag tycker att den markanta avdelningen mellan ovankanten och resten av sidan på förstasidan är lite väl markant - det är lite som att de inte hänger ihop. Jag förstår heller inte de olika färgerna på klickfigurerna, och jag har rätt svårt för grejer utan varken estetisk eller praktisk funktion. Ogillar också den där strukturen i bakgrunden och färgerna gör det kallt. Vad jag däremot gillar är som sagt bilden med tigertofflorna, och även ditt sätt att föra fram dig själv och ditt budskap på. Det bryter igenom på nåt sätt, och känns levande. Jag tror att du verkligen har att vinna på att ta fram det som du är bäst på d.v.s föra fram ditt budskap, men sedan hämta hjälp åtminstone delvis med utseendet på hemsidan så att andra ännu lättare kan förstå och ta till sig det som du vill förmedla genom den. Jag antar att även om du själv är rätt nöjd med din design på hemsidan så är du också öppen för feedback eftersom du efterlyser sådan genom denna tråd? Eller, om du är nöjd så vet jag inte riktigt vad du är ute efter? | |
| snorklan | 2009-03-06 11:12 | |
![]() | Jag tycker fortfarande att sidan kunde vara "renare". Ett förslag är att flytta "Konsten att placera kuddarna rätt till att ligga brevid "Blogg" etc. "(samt att ändra typsnittet däri till Arial och minska ner storleken till 11 punkter), det är lätt att missta den för en rubrik annars. Sen skulle jag nog hålla mig till en färg (den gröna är snygg). Å nu har jag nog kritiserat färdigt :) | |
| Prositi | 2009-03-06 12:15 | |
![]() | Jag är tacksam för alla förslag och åsikter som ni har gett mig. Även om ni inte ser att jag gör ändringar direkt, så tar jag till mig mycket av det ni säger...sedan kan jag ju inte ändra allt vad var och en säger....det går aldrig göra alla nöjda, alla är ju som sagt vad olika, men men...*ler* Tackar även ni som bara säger att den är ful. Jag bad om er åsikt och den fick jag. | |
| pion ekrot | 2009-03-06 12:23 | |
![]() | Javisst, fortsatt lycka till med den. Här är ett exempel på en ganska snygg och "clean" hemsida: www.zazen.se/ (bara ett exempel) | |