Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 167 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maizena | 2009-03-15 19:08 | |
![]() | MÄCKTIGA GNAGET! Och där gick elitserietåget och ajk blev som vanligt kvar på perrongen....Inte ens att kasta i saker på isen i tälje hjälpte....Pinsamma solna... | |
| 850710 | 2009-03-15 19:09 | |
![]() | mäktiga? | |
| Maizena | 2009-03-15 19:10 | |
![]() | Nä mäcktiga.. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-15 19:17 | |
![]() | Ifs är bara två omgångar spelade, så kört är det väl inte riktigt ännu. | |
| skogstorparn | 2009-03-15 19:20 | |
![]() | tur att att mäcktiga djurgårn dominerar och visar alla bonnläppar hur ishockey ska spelas... | |
| 850710 | 2009-03-15 19:21 | |
![]() | (gör om, gör rätt - gärna utan versaler) | |
| Bitte - Administratör | 2009-03-15 19:21 | |
![]() | Om jag funderar vidare på detta så handlar det om för min del , de som sitter och skriver ironiska svar på en fråga under support, eller de som bara är allmänt otrevliga eller kanske lustiga över felstavningar eller annat i ett inlägg Citerar mig själv från en anna tråd på forumet Bitte | |
| Limer | 2009-03-15 19:22 | |
![]() | Och det gör dif genom att inte ta sig till slutspel i år, skogstorparn?? *ja jösses* | |
| Limer | 2009-03-15 19:23 | |
![]() | Trodde du Bitte tillhörde det gardet som tyckte man skulle hålla sig till ämnet? | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-15 19:24 | |
![]() | Bitte, jag tror att "jag pissar på ditt lag också" är det närmaste korrekt man kan komma i en sån här tråd. | |
| 850710 | 2009-03-15 19:33 | |
![]() | Bitte: Du får jättegärna skriva mitt namn om du vill? Alla gör vi stav(ph)el då och då men om vi nu ska hålla oss till regler så gäller det även versaler i rubriken. Saxar lite: * Sätt en tydlig rubrik. Vill du snabbt få svar på din fråga eller locka användare till diskussion kan en bra rubrik vara A och O. Förklara ämnet redan i rubriken. Använd inte onödiga versaler eller utropstecken. "jAG hAR RULLAT!!!!!!!!!!!" är alltså ett dåligt exempel. Detta gäller även för den övriga texten i inläggen. * Motivera dig och skapa inte meningslösa trådar eller inlägg. Vill du få igång en diskussion räcker det inte med att fråga "vad tycker ni om XXX?". Ta initiativet själv och berätta varför du gillar/ogillar just det. Att svara med endast en mening eller ord är inte heller kul för någon att läsa. Man får plats med ganska mycket i ett inlägg så låt även bli att dela upp ditt inlägg i fler trådar. Trådar som urartar till chatrum kommer att låsas. * Tänk på vad du skriver. Stavning och grammatiska fel är förstås inget vi klandrar någon för. Men för allas trevnad, och för att slippa missförstånd, är det alltid bra att läsa igenom ditt inlägg innan du postar det. Glöm inte heller att punktation och radbrytningar gör din text lättare att läsa för andra. Jag själv är inte världens bästa alla gånger, men har någon gjort en färsk tråd vad som gäller i forumet | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-15 19:38 | |
![]() | 85: "Mäcktiga (sic) Gnaget" härrör från flera år tillbaks i tiden då nån stjärna till aikare skulle skryta om sitt lags förträfflighet på nåt internetforum men hade lite svårt med stavningen. Det hänger fortfarande i. | |
| Bitte - Administratör | 2009-03-15 19:39 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=17738 | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-15 19:40 | |
![]() | Lite kanske som när skansen utropade sig till "stockholms stolthet" och åkte ur allsvenskan? | |
| Hajfajv - Ej medlem längre | 2009-03-15 19:41 | |
![]() | 850710 Alltså, man stavar ju Mäktiga med C i samband med Gnaget av en poäng. Förstår man inte den så ska man vara tyst. Det var ingen felstavning. Forza Bajen. | |
| Hajfajv - Ej medlem längre | 2009-03-15 19:42 | |
![]() | www.google.se/search...=f &oq= | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-15 19:49 | |
![]() | Allright, där ser man. Läste förklaringen jag angav på Flashbacks forum för ett tag sedan. Ytterligare ett bevis på att det skrivs mycket skit där. mvh / Glenn | |
| 850710 | 2009-03-15 19:51 | |
![]() | jo, CK´t köper jag absolut, men om vi nu har en tråd som jag tänkte på och skrev som, även Bitte länka till borde vi väl alla tänka en gång extra, även gällande rubriken Men är det var nog ingen som tänkte som jag.. | |
| Skugga | 2009-03-15 20:03 | |
![]() | Som den evige diplomat jag är kan jag se allas sidor här, MEN, att sätta likhetstecken mellan 85:ans neutrala påpekande om stavfel och versaler, och Mouches ondgörelse över mobbare och hackare är väl att ta i. Dessutom blev det ju genast ett påhopp på honom, bl.a. om att hålla tyst om man inte fattar något, endast one-punch betedde sig hyfsat och klargjorde vad ingen utom de insatta förstår i fråga om "mäcktiga" i sammanhanget. | |
| skogstorparn | 2009-03-15 20:05 | |
![]() | limer..ironi | |