Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 171 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| saab04 | 2009-03-16 22:24 | |
![]() | Poäng vid rullning Jag råkade precis ut för nu inne på grisen att en person lade ut en rullning. Nice tyckte jag och skrev det. Kort stund senare så rullade jag själv, och fick då f.n för att jag fick så mkt poäng. För att exakt citera personen i fråga: motspelaren: jag la min rullning så att det inte skulle bli för mycket poäng taskigt för den andra. Då svarade jag: Tänk, du är den första som jag någonsin har spelat med som ens kommenterar en sådan sak. Alla jag har spelat med att lagt ut för att få maximalt med poäng. 5 min senare så bröt hon spelet, och det var en person som ändock har spelat 3600 gånger ungefär. Är jag den enda som spelar både för ranking och nöjets skull eller är jag helt ute och seglar ?? Tyckte detta vart jätte trist, då alla jag har spelat med annars är så trevliga här. | |
| aaangelicaaa | 2009-03-16 22:26 | |
![]() | Äh h*n blev nog bara grinig. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:26 | |
![]() | Hahahaaaa, är det sant? | |
| pennyjenny | 2009-03-16 22:26 | |
![]() | Klart man satsar på att få så mycket poäng det bara går? Det gör jag. | |
| saab04 | 2009-03-16 22:27 | |
![]() | Ja, det hände för 5 min sedan. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:28 | |
![]() | "motspelaren: jag la min rullning så att det inte skulle bli för mycket poäng taskigt för den andra." Haha, right. Till och med du borde fatta att det var lögn? | |
| aaangelicaaa | 2009-03-16 22:28 | |
![]() | Då fick du dig väl ett gott skratt åtminstone? :D | |
| saab04 | 2009-03-16 22:29 | |
![]() | Så klart att jag gjorde, för när jag kollade så fanns det inte så många andra möjligheter för henne om hon skulle få några poäng..;-) | |
| saab04 | 2009-03-16 22:32 | |
![]() | aaangelicaaa: Hoppas inte din motspelare vart arg nu när du rullade för 80 p...*fniss* Ärligt... så kan jag inte skratta åt eländet, tycker mest synd om personen ifråga som inte kan ta en förlust på ett sjysst sätt. | |
| run-marie | 2009-03-16 22:40 | |
![]() | Har aldrig nånsin hört att nån spelare lägger för så LITE poäng som möjligt för att den andra inte ska bli ledsen. Låter verkligen löjligt. | |
| KajsaNH | 2009-03-16 22:55 | |
![]() | Det finns dåliga förlorare. Har råkar ut för en som påstod att jag fuskade när jag la ett ord som hon inte visste vad det betydde. Påstod att om man tänker innan man lägger så fuskar man. Det enda man kan göra är att skriva upp den personen och inte spela med den mer. Naturligtvis lägger man så bra man kan. | |