Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 213 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| d37 | 2009-03-21 06:59 | |
![]() | Vad gör du egentligen under din arbetstid? Hur står det till med arbetsmoralen idag? Tar du privatsamtal på arbetstelefonen? Spelar du betapet när chefen inte tittar på? Kan du ha sex med dig själv på toaletten? Råkar du ta du med dig pennor hem? Tar du onödiga taxiresor på företagets bekostnad? OBS! Politiker får inte svara. Frågan är ett slag under bältet på dom. Jag tror att jag gjort allt ovanstående, så nu är jag biktad. Men hur står det till med er? | |
| raiker | 2009-03-21 07:24 | |
![]() | Privatsamtal, och någon "liten" arbetsförmån" det har jag fått med mig hem. Men resten av det du frågar har jag aldrig gjort. Och sex med mig själv på toa det skulle jag inte ens komma på tanken av att ha. | |
| d37 | 2009-03-21 07:29 | |
![]() | Tja, att runka på toan kanske är ett manligt privilegium. Jag känner faktiskt ingen som inte har gjort det. Träd fram du man som inte besudlat dig själv på toaletten ngn gång. Och jag känner faktiskt tjejer som har erkänt att dom gjord det också... Så det så... Tillbaka till ämnet... Vad gör du och vad skulle du absolut inte göra under din arbetstid? | |
| Limer | 2009-03-21 07:29 | |
![]() | Förstår varför d37 väljer att representeras av giraffen. Själv tycker jag att jag har ett småtrevligt arbete, men om man klarar av att tända så pass på arbetstid att man måste utnyttja den gemensamma toaletten för att lätta på trycket så känns det som om en rejäl ledighet med mycken kontemplation vore att rekommendera. | |
| d37 | 2009-03-21 07:35 | |
![]() | Jag ska snarast lägga upp en bild (om jag får den godkänd vill säga) Nu tycker jag att vi fått en slagsida på mitt onanerade och det var inte meningen. Jag är sjukt trygg i min egen sexualitet och runkar när jag vill. Det är mitt privilegium. Men hur var det med arbetsmoralen i övrigt | |
| d37 | 2009-03-21 07:37 | |
![]() | Nej det var dumt sagt... Jag kan naturligtvis inte lägga upp en bild... Å, korkad jag är... Chefen skulle bli jättesur... | |
| milla39 | 2009-03-21 08:35 | |
![]() | Det händer att jag ringer från jobbet hem för att höra att ungarna har kommit upp på morgonen och att dom kommit hem på em..Sitta vid datorn ska man inte göra på jobbet om det inte är genom jobbet som man behöver använda datorn. | |
| Dana Point - Ej medlem längre | 2009-03-21 09:31 | |
![]() | Lite svinn har nog cheferna räknat med när de anställer folk. Storcheferna och direktörerna brukar ju själva vara rätt duktiga på att nalla ur syltburken. Fast då handlar det inte om pennor utan om miljonbonusar. | |
| d37 | 2009-03-21 09:43 | |
![]() | Ja, och ministrar som går på porrklubb med kreditkort som vi skattebetalare pröjsar för, men dom är ju exkluderade.... Jag kom på att jag också har laddad ner musik olagligt via jobbet... Usch, tur att jag jobbat extra massor av timmar utan ersättning. Annars skulle jag verkligen få dåligt samvete.. | |
| emmylicious | 2009-03-21 09:52 | |
![]() | Varför låsa in sig på toaletten när det finns så många andra utrymmen? ;) En och annan sak har väl fått komma med hem ifrån jobbet, och diverse utskrifter av olika papper när ingen skrivare fanns att tillgå hemma. | |
| Em78 | 2009-03-21 09:55 | |
![]() | Är lärare. Finns inte tid att göra annat än det man ska.. och lite mer av vad man ska om ens den arbetsplatsförlagda arbetstiden räcker till. | |
| d37 | 2009-03-21 09:56 | |
![]() | Emmy, du är en skurk av stora mått... Men när du nu tog upp det här med toaletten måste jag tillägga att jag har haft sex med någon annan än mig själv på jobbet. Och då var vi inte på toaletten. Men det hör ju inte hit... | |
| emmylicious | 2009-03-21 10:10 | |
![]() | Haha! :D | |
| d37 | 2009-03-21 10:13 | |
![]() | Frågan revideras. Bör man få löneavdrag om man har sex på jobbet? Nä, nu var jag dum mot min eget tråd... Jag vill veta vad ni gör och (kanske har dåligt samvete för) vad ni inte gör på jobbet.. | |
| Maja G | 2009-03-21 10:29 | |
![]() | Är uska på ett demensboende så jag jobbar hela tiden på arbetet och även lite på fritiden:) Finns inte tid till något annat faktiskt... | |
| Snoosy | 2009-03-21 10:30 | |
![]() | d37 & emmy,, De flesta arbetsplatser har kameror idag. Måste varit kul för era chefer att kollat på :) Fast det kanske var tanken med det hela ;) | |
| d37 | 2009-03-21 10:39 | |
![]() | Gud vad elakt! Då måste dom sett... Härregud... | |
| Behringer | 2009-03-21 10:42 | |
![]() | Taxi på företagets bekostnad har jag inte åkt, däremot har företaget stått för bussresa till och från julfesten sam förutom maten även bekostat en del dryckjom. Av övrigt som TS räknar upp, erkänner jag mej skyldig på alla punkter. Emellertid kan jag utan att fråga om en krona i ersättning stanna kvar en stund för att få ett panik-jobb färdigt etc. Stämpeluret frågar om orsak till övertid först efter en halvtimme... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-21 10:52 | |
![]() | alla surfar porr | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-21 10:52 | |
![]() | alla | |